معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

آغاز طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی
به گزارش قدس آنلاین، علی باخرد با اعلام این خبر، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و با هدف تنظیم بازار اقلام اساسی و مصرفی خانوار و تشدید نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی استان، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از  دهم اردیبهشت ماه آغاز شده است.
وی تاکید کرد: این طرح با رویکرد پیشگیری، پایش مستمر بازار و صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان اجرا می‌شود و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به هنگام کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان است.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
باخرد با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اقلام نظارتی مورد تاکید در این طرح شامل خرما، برنج، قند و شکر، شیرینی‌های پرمصرف، اقلام لبنی و پروتئینی است.  
وی اضافه کرد: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح است که همه صنوف باید آن را رعایت کنند.  
 
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تصریح کرد: ستاد خبری سازمان صنعت معدن و تجارت نیز همزمان با اجرای طرح به صورت شبانه‌روزی فعال است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴  و یا سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۸۱۲۴ ستاد خبری این سازمان جهت رسیدگی اعلام تا در سریعترین زمان ممکن به گزارش آن‌ها رسیدگی شود.  
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.