۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 654738

مایکروسافت از عرضه مدلی تازه از هدست واقعیت افزوده هولولنز خود خبر داده که هولولنز ۲ نام دارد و با قیمت ۳۵۰۰ دلار برای استفاده برنامه نویسان و توسعه دهندگان طراحی شده است.

هولولنز جدید مایکروسافت برای برنامه نویسان

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در شرایطی که قیمت مدل تجاری هولولنز به ۵۰۰۰ دلار می رسد، مدل طراحی شده برای استفاده توسعه دهندگان تنها ۳۵۰۰ دلار قیمت دارد تا آنها رغبت بیشتری برای تهیه این محصول پیدا کنند.

هولولنز ۲ متشکل از یک سخت افزار و سیستم عامل آزور و نیز نرم افزارهای یوتیلیتی پرو و یونیتی PiXYZ است. همچنین هولولنز ۲ از موتور آنریل انجین ۴ پشتیبانی می کند. البته قرار است موتور یادشده برای استفاده تا پایان ماه می عرضه شود.

برنامه نویسان و توسعه دهندگان با استفاده از این موتور قادر به تهیه تصاویر و فضاهایی کاملا منطبق بر واقعیت هستند و از این قابلیت ها می توان برای تولید برنامه ها و خدماتی در حوزه گرافیک و طراحی صنعتی، تولید محصولات مورد نیاز در کارخانه های مختلف، معماری، بازی های ویدئویی و غیره استفاده کرد.

زمان عرضه هولولنز ۲ مشخص نیست، اما احتمال می رود این هدست تا قبل از پایان سال ۲۰۱۹ در دسترس برنامه نویسان و توسعه دهندگان قرار بگیرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.