البرز - علی اصغر مونسان با بیان اینکه امیدواریم البرز مسیر رو به رشد در حوزه گردشگری را به خوبی طی کند و این توسعه به ویژه در بخش طبیعت گردی این استان باشد، گفت: باغ لاله های گچسر با تنوع زیبایی که دارد یک جاذبه گردشگری خوب برای البرز است.

باغ لاله‌های گچسر جاذبه خوب گردشگری البرز است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور پیش ازظهر امروز (شنبه) در آیین افتتاح بیست و یکمین جشنواره لاله‌های گچسر در محور کرج به چالوس اظهار کرد: امروز برگزاری باغ لاله ها نمونه ای از کارهای گردشگری حوزه کشاورزی است که اخیرا در کشور شروع شده است.

وی افزود: در این راستا در شرق و غرب تهران نیز اتفاق خوبی صورت گرفته است و مردم‌ با قرار گرفتن در باغ موزه های کشاورزی می توانند از این فضاها استفاده کنند.

مونسان با اشاره به اینکه باغ لاله‌های گچسر با تنوع زیبایی که دارد یک جاذبه خوب گردشگری برای البرز است، گفت: این استان جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد و تعداد زیادی از گردشگران در تهران حضور دارند از این رو  گردشگران می‌توانند از فضای زیبای البرز و نزدیکی راه آن به پایتخت استفاده کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم البرز مسیر رو به رشد در حوزه گردشگری را به خوبی طی کند و این توسعه به ویژه در بخش طبیعت گردی این استان باشد.

مونسان عنوان کرد: انواع موضوعات طبیعت گردی در البرز وجود دارد و گردشگران داخلی و خارجی می توانند از این پتانسیل ها بهره مند شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه در محور کرج- چالوس زیرساخت های خوبی وجود دارد، گفت: هتل های خوب و طبیعت ‌بکری در استان وجود دارد و این امکانات ظرفیت مناسبی برای استفاده گردشگران است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.