سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر شرایط حساس تیمش در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا گفت: همانطور که قبلاً گفتم در لیگ قهرمانان شرایط سختی داریم و در گروه سختی هستیم.

شرایط سختی در لیگ قهرمانان آسیا داریم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: همانطور که قبلاً گفتم در لیگ قهرمانان شرایط سختی داریم و در گروه سختی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: پاختاکور بهترین تیم ازبکستان است. همچنینالسد قطر نیز همین شرایط را دارد. در گروه سختی قرار داریم و می‌خواهیم برنده دیدار فردا باشیم. الاهلی عربستان هم شرایط خوبی دارد. قبل از بازی رفت با پاختاکور هم گفتم مربی این تیم خیلی خوب است. این تیم با چنین مربی لایق صعود به مراحل بالاتر است. هر چهار تیم شانس صعود به مرحله بعدی این مسابقات را دارند.

وی درباره شرایط پرسپولیس نیز اظهار داشت: شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. محسن ربیع خواه هم مصدوم است و شرایط او را پس از تمرین امروز بررسی خواهیم کرد که می‌تواند بازی کند یا خیر. به هر حال من افتخار می‌کنم که در این مسابقات هستیم و برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

برانکو درباره بازی با پاختاکور اظهار داشت: در لیگ قهرمانان آسیا بازی آسان وجود ندارد. در بازی فردا مقابل هواداران پاختاکور بازی می‌کنیم که سخت خواهد بود. تیم با تجربه‌ای هستیم که در سال‌های گذشته هم نتایج خوبی گرفتیم و به فینال رسیدیم. شرایط خیلی سختی داشتیم اما بازیکنان من تجربه بازی در شرایط سخت را دارند. اگر بازیکن من نتواند در چنین موقعیت سختی کار کند بازیکن پرسپولیس نیست. بازیکنان باید از رفاقتی که با هم دارند و فضایی که وجود دارد لذت ببرند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در فوتبال باید لذت برد. در فوتبال است که ما تلاش می‌کنیم. بهترین شغل دنیا را داریم که در فوتبال هستیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ازبکستانی که آیا پاختاکور نسبت به دیدار رفت دو تیم تفاوتی داشته است پاسخ داد: بله این تیم تفاوت‌های زیادی دارد. در بازی رفت آنها لیگ خود را تازه شروع کرده بودند اما حالا فرم بهتری دارند. پاختاکور فرم تیمش را به طور کلی عوض کرده است. یکی از نشانه‌های موفقیت این تیم هم برد سه بر یک مقابل لوکوموتیو بوده است.

برانکو درباره نگرانی خود از داوری‌هایی که برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا انجام شده است نیز گفت و اذعان داشت: اشتباهی بود که در بازی‌های قبلی وجود داشت اما این اشتباهات از عمد نبوده است. من دوست دارم دیدگاه مثبت داشته باشم چون می‌خواهم از فوتبال لذت ببرم. داور هم مثل هر انسان دیگری می‌تواند اشتباه کند. در بازی با السد هم همینطور بود. فوتبال به همین شکل است. دنبال این نیستیم که بدانیم دلیل این موضوعات بوده است چیست. مسائلی که در تیم بوده است را بررسی می‌کنیم. ما مسائل تیم را بررسی می‌کنیم و سعی داریم اشتباهات خودمان را مرتفع کنیم. اشتباهات داوری هم خیلی بوده است اما به هر حال اینجا لیگ قهرمانان است و داوران می‌خواهند بهترین عملکرد خودشان را داشته باشند.

سرمربی سرخپوشان در ادامه راجع به دو باخت خارج از خانه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری تصریح کرد: نقشه من در تمام بازی‌ها همواره یکسان است. مهم نیست چه تیمی رقیب ما باشد. با احترام کامل به تمام رقیبان خود باید بگویم فلسفه و دیدگاه خودمان را که پیروزی در هر بازی است داریم. البته خیلی خوب می‌دانیم بازی آسانی نداریم اما فلسفه ما تغییر نمی‌کند. سعی می‌کنیم از پاختاکور بهتر باشیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.