قزوین_ سرهنگ کاظم حسینی گفت: توکل بر خدا، اعتماد به نفس، خودباوری، تکیه به ظرفیت های ملی و بازگشت به اصل و روش انقلاب خود مهمترین راهکارهای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی است.

خودباوری و تکیه به ظرفیت های ملی، مهمترین راهکار حل مشکلات معیشتی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ کاظم حسینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین روز چهارشنبه در جمع کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با اشاره به هویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: مکتبی بودن و اتکاء به اندیشه توحیدی و گفتمان دینی برخاسته از گفتمان نبوی و علوی از جمله هویت این نهاد انقلابی است.

وی افزود: سپاه نقش ارزشمندی را در جامعه داشته است و در راستای عمل به رسالت واهداف تعیین شده، در حد توان انجام وظیفه نموده است؛ سپاه در راستای تداوم انقلاب و دفاع از نظام قدم برداشته است و عملکرد این نهاد در سایر حوزه ها از جمله حوزه فرهنگی، سیاسی، امنیتی، علمی و نظامی قابل بیان است و دارای فکر و اندیشه بوده است.

حسینی با اشاره به نقش سپاه در شکست دشمن ادامه داد: تمام معاملات و نقشه های دشمن درهم شسکت و دشمن نتوانست به اهداف خود دست یابد که تحقق این امر با تلاش های سپاه پاسداران بوده است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین عنوان کرد: دشمن نتوانست در برابر قدرت سپاه مقابله کند و در این راستا، سپاه را تروریست نامید که البته این اقدام همدلی و وحدت بیشتر مردم و جریانات و حمایت بیشتر مردم و گروهها از سپاه را بیش از پیش افزایش داد شده است.

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب را همچون گذشته با اقتدار و صلابیت بیشتری پیش خواهیم برد، اضافه کرد: ترامپ در گسل های قومیتی هم دست گذاشته است که در انتخابات پیش رو این می تواند هم تهدید باشد و هم فرصت که  باید هوشیار باشیم.

حسینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری تا به امروز همواره مورد هجمه های مختلف دشمن بوده است،  خاطرنشان کرد: با یاری خداوند و رهبری ولایت فقیه توانستیم از این هجمه ها گذر کنیم و امروز دشمن از تفرقه و نفاق دست برنداشته است و به دنبال تفرقه میان مردم و مسوولین نظام است و می خواهد در دنیا بگوید ایران از برجام خارج شده است در حالیکه ایران برخی از اقدامات را به دلیل خروج آمریکا از برجام تعدیل کرد.

 معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین یادآور شد:  با اشاره به تفکر انقلابی گری گفت: برای برطرف شدن مشکلات معیشتی، باید تفکر اقتصاد برجامی(تفکری که نگاه آن به خارج است) کنار برود و به خودباوری و روش انقلابی خود بازگردیم که این از مولفه های تفکر انقلابی است و می تواند ما در حل مشکلات کمک کند و بر توان و قدرت و ظرفیت داخلی خود تکیه کنیم.

وی گفت: توکل بر خدا، اعتماد به نفس، خودباوری، تکیه به ظرفیت های ملی و بازگشت به اصل و روش انقلاب خود مهمترین راهکارهای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی است و بدانیم که تکیه بر اقتصاد خارجی همچون سرابی است که انسان را به هدف و نتیجه ای نمی رساند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.