رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی گفت: با توجه به رایزنی های انجام شده با آستان قدس، خانه وزنه برداری در مشهد به بهره برداری خواهد رسید.

تاسیس خانه وزنه برداری در مشهد
 
به گزارش قدس آنلاین ، سعید حسین زاده‌مقدم در خصوص برنامه‌های هیات وزنه برداری خراسان رضوی اظهار کرد: در ماه های اخیر سعی بر افزایش هیئت های فعال در شهرستان ها داشتیم که در این راستا وزنه برداری چناران فعال خواهدشد و فعالیت های اولیه جهت هیئت درگز انجام شده است، همچنین وضعیت بعضی از هیئت شهرستان ها از سرپرستی به ریاست هیئت تغییر یافته است.
وی افزود: بازدید دوره ای از تمام شهرستان ها به صورت هفتگی انجام می‌شود، همچنین در این خصوص تجهیزاتی را خریداری و بین شهرستان ها تقسیم کرده ایم.
رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی با اشاره به راه اندازی خانه وزنه برداری در استان بیان کرد: با توجه به رایزنی های انجام شده با آستان قدس، خانه وزنه برداری در مشهد به بهره برداری خواهد رسید.
حسین زاده مقدم در خصوص بحث استعداد یابی در این رشته عنوان کرد: کمیته استعداد یابی در هیئت تشکیل دادیم و رایزنی هایی را در این رابطه با آموزش و پرورش داشته ایم، همچنین با سایر ارگان ها در خصوص جذب ورزشکاران در رده های سنی 8 تا 15 سال رایزنی کردیم.
وی خاطر نشان کرد: لیگ وزنه برداری استان را بعد از ماه مبارک رمضان راه اندازی خواهیم کرد، همچنین امیدواریم دبیرخانه وزنه برداری شرق کشور که هم اکنون در زاهدان مستقر است را به مشهد انتقال دهیم.
رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی در خصوص وزنه برداری بانوان تصریح کرد: باتوجه به اینکه وزنه برداری بانوان، نوپاست باید فعالیت بیشتری در این زمینه انجام داده و توجه بیشتری در این زمینه داشته باشیم.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.