آخرین جلد از مجموعه کتاب‌های «قصه‌های نهج‌البلاغه» با عنوان «گنجشک‌ها تب کرده‌اند» از سوی انتشارات آستان قدس رضوی (به‌نشر) منتشر شد.

انتشار آخرین جلد از مجموعه کتاب‌های «قصه‌های نهج‌البلاغه»

به گزارش قدس آنلاین، این اثر نوشته مجید ملامحمدی، روایتگر داستان‌هایی کوتاه برگرفته از نامه‌ها و حکمت‌های نهج‌البلاغه با زبانی روان و آموزنده برای کودکان است که عاطفه ملکی‌جو آن را تصویرگری کرده و در ۳۶ صفحه مصور رنگی منتشر شده است.

مجموعه «قصه‌های نهج‌البلاغه» شامل شش جلد کتاب است که پنج جلد اول این مجموعه با عنوان‌های «درختی که حرکت کرد»، «در مهمانی پولدارها»، «گرسنه‌ای که سیر نمی‌شود»، «لطفاً بگویید نمی‌دانم»، «ابرها منتظرند» در سال ۱۳۹۷ منتشر شده است.

جلد ششم این مجموعه با عنوان «گنجشک‌ها تب کرده‌اند» در قطع رحلی و شمارگان دو هزار نسخه منتشر شد که با انتشار این جلد، کار نگارش مجموعه کتاب‌های «قصه‌های نهج البلاغه» برای کودکان به پایان رسید.

به‌نشر این مجموعه را که از سری «کتاب‌های پروانه» است، در قطع رحلی با شمارگان دو هزار نسخه منتشر کرده و با قیمت ۱۳۰ هزار ریال در دسترس کودکان قرار داده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب‌ و نیز مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی behnashr.com یا فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.