مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت: از فعالان اقتصادی و کارآفرینان دعوت کرده‌ایم تا در جهت سرمایه‌گذاری در استان خراسان رضوی بحث و گفت‌وگو داشته باشیم.

فعالان اقتصادی پای کار توسعه خراسان رضوی خواهند آمد
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسین مهری در نشست مشترک استاندار با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور، رئیس اتاق بازرگانی ایران و جمعی از فعالان اقتصادی در تهران، اظهار کرد: از فعالان اقتصادی و کارآفرینان دعوت کرده‌ایم تا در این نشست مشترک حضور پیدا کرده و در جهت سرمایه‌گذاری در استان خراسان رضوی بحث و گفت‌وگو داشته باشیم.
وی افزود: آقای رزم حسینی استانداری توسعه‌گراست و با همین رویکرد، در دوران تصدی استانداری کرمان، کارنامه‌ای درخشان از او برجای مانده و امروز سیاست‌های اقتصادی مقاومتی را در خراسان رضوی دنبال می‌کند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: استاندار خراسان رضوی در دوران دفاع مقدس یکی از سرداران بزرگ کشورمان بود و امروز هم در جبهه مقابله دشمن در جنگ اقتصادی قرار گرفته است تا زمینه ایجاد اشتغال و توسعه بیش از پیش فعالیت‌‎های اقتصادی فراهم شود.
ایران به اتحادیه اوراسیا می‌پیوندد
 
در ادامه غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران، اظهار کرد: در مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی، ائمه جمعه هم پای کار توسعه اقتصادی آمده‌اند که ابتکار عمل جدیدی بوده و می‌تواند اتحاد و انسجام بسیار خوبی را رقم بزند.
وی با بیان اینکه به زودی ایران به اتحادیه اوراسیا می‌پیوندد، عنوان کرد: کارهای مقدماتی این موضوع در مجلس شورای اسلامی انجام گرفته و به زودی به تصویب خواهد رسید، بنابراین باید بهره‌برداری مناسب از این ظرفیت انجام گیرد.
رئیس اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که به تجارت خارجی در منطقه اوراسیا می‌اندیشند، باید توجه داشته باشند که خراسان رضوی ظرفیت‌های گسترده‌‎ای در این زمینه دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.