معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی، گفت: یکی از رویکردهای مهم دستگاه قضایی پیشگیری از وقوع جرم بوده و در حوزه های مختلف با این دیدگاه، حمایت و پشتیبانی را در دستور کار خود قرار داده است.

دستگاه قضایی حامی و پشتیبان تولید و اشتغال است

به گزارش قدس آنلاین ، قاضی سید امیر مرتضوی در آئین افتتاح تصفیه خانه واحد صنعتی تولید کننده چرم که در شهرک صنعتی چرمشهر برگزار شد، افزود: در مسائل اقتصادی صنعتگران باید ابعاد مختلف واحدهای صنعتی و تولیدی مدنظر قرار بگیرد و در این زمینه تلاش دوچندان شود و نیز الزامات توانمندسازی بخش خصوصی رعایت شود.

وی تأکید کرد: در سال جاری و در راستای رشد و تولید و اشتغال، صیانت از سرمایه گذاری های قانونی در دستور کار بوده و تاکنون موجب رضایتمندی صاحبان صنایع شده و آثار مطلوبی داشته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی، اظهار کرد: در راستای سرمایه گذاری مشروع و رونق تولید در واحدهای صنعتی و تولیدی در کنار آنها قرار داریم و  تمام موارد رصد می شود و هر دستگاهی که وظیفه خود را به درستی انجام ندهد، دستگاه قضایی به عنوان حامی صنعتگران وارد عمل خواهد شد و نخواهیم گذاشت تولید و اشتغال دچار مشکل شود.

قاضی مرتضوی با اشاره به شرایط اقتصادی، عنوان کرد: شهرک‌های صنعتی توانسته با اتخاذ تصمیم های به موقع و رعایت موازین قانونی، پویایی مطلوبی را ایجاد کند.

در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: حمایت‌ها، هدایت‌ها و پشتیبانی همه جانبه استاندار محترم، دستگاههای اجرایی مرتبط و دستگاه قضایی استان از صاحبان صنایع باعث شده واحدهای صنعتی و تولیدی در عرصه تولید با قدرت و اطمینان خاطر بهتر مشغول فعالیت باشند.

مسعود مهدی‌زاده مقدم با بیان اینکه حمایت از تولید از اهداف اصلی این شرکت است، بیان کرد: راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی با حمایت های مختلف و در بخش های زیرساختی ازجمله تأمین آب، برق، گاز و  الزامات زیست محیطی به بهره برداری می رسند زیرا محیط زیست نباید دچار مخاطره شود.

وی اضافه کرد: تصفیه خانه فاضلاب واحد تولید کننده چرم در شهرک صنعتی چرمشهر با هزینه بیش از 10میلیارد ریال و ظرفیت 250مترمکعب در شبانه روز  افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی با توسعه خود باید تمام موارد از جمله مسائل زیست محیطی را رعایت کنند، ادامه داد: با اجرای طرح های زیست محیطی واحدهای صنعتی، بخش مهمی از آلایندگی های که برخی از واحدها دارند کاهش می یابد و نیز صرفه جویی در مصرف آب و استفاده مجدد برای مصارف صنعتی به صورت مناسب انجام می شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: تامین و تکمیل زیر ساخت های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی ضروری بوده و خوشبختانه زیرساخت های لازم برای صنعتگران در 40 شهرک‌ و ناحیه صنعتی آماده است.

مهدی زاده مقدم با اشاره به جنگ اقتصادی، خاطر نشان کرد: صنعتگران با شناخت دقیق از وضعیت بازار و شرایط اقتصادی، محصولاتی تولید می کنند که نه تنها با کیفیت بوده بلکه این محصولات در بازارهای صادراتی عرضه می شود و این بسیار مطلوب است.

منبع : ایلنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.