همدان- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: کارکردها فضای مجازی و تاثیر آن بر جامعه بر فردی پوشیده نیست؛ باید منطقی، متفکرانه و با تدبیر در فضای مجازی حضور داشت.

فراموش نکردن راهکار تدبیر در استفاده از فضای مجازی و کارکردهای آن

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین علی مرادی نور بعدازظهر شنبه در جمع مدیران  سایت های خبری وفضای مجازی همدان با اشاره به آمار رسان‌های مکتوب سایر کشورها و ایران گفت: تعداد رسانه‌های مکتوب منتشر شده و در حال  انتشار موید آنست که مردم ایران اسلامی علاقه‌ خاصی به رسانه دارند و فضای مجازی نمی‌تواند به سرعت جای رسانه مکتوب را بگیرد اما تاثیرگذاری آن بیشتر از رسانه‌های مکتوب کشور شده است.

 وی افزود: هر چند که ممکن است اخبار منتشر شده در فضای مجازی تا واقعیت فاصله زیادی داشته باشد اما تاثیر منفی آن را در همه سطوح جامعه به وضوح می‌توان احساس کرد پس مدیریت صحیح کارکردها فضای مجازی می‌توان اطلاع‌رسانی صحیح در جامعه داشت و به اهداف نهادینه شدن فرهنگ صحیح در جامعه رسید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت:حدود ۳۰ میلیون نفر عضو اینستا گرام هستند و ایران در تعدا اعضای این فضای مجازی رتبه هفتم دارد. با ایو وصف باید به تدبیر مطالب منتشر شده در فضای مجازی را رصد و به خوبی از این فضا برای نشر صحیح رفتارها و فرهنگ قوی و دیرینه ایران اسلامی استفاده کرد.

مرادی نور اظهار کرد: در ایرا ن۲۰۰  روزنامه در آلمان ۱۲۰روزنامه و فقط در همدان ۱۳۴ رسانه فعال داریم که از کشوری مانند آلمان هم در انتشار رسانه‌ای قوی‌تر هستیم. انتشار رسانه‌ای اخبار در ایران این سطح از فراگیری یک فرصت مدیران رسانه است که باید با  هوشیاری از آن استفاده کنند تا جامعه آسیب نبیند.

انتهای پیام//.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.