البرز- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز ثبت نام چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر این استان خبرداد.

آغاز ثبت نام چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر البرز

اسماعیل خلیلی در گفتگو با قدس آنلاین با اشاره به مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره اظهار کرد : این جشنواره در راستای معرفی توانمندی های بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه ومسوولین و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه، ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون و ارتقاء جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه برگزارمی شود.

 وی به دیگر رویکردهای این جشنواره پرداخت و گفت: ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور و تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف، معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی در این جشنواره دنبال می شود.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز با معرفی گرایشهای تعاونی ها به منظور شرکت دراین جشنواره خاطر نشان کرد : در چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر، تمامی شرکت‌ها و اتحایه های تعاونی در گرایش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، خدماتی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف کنندگان، تأمین نیاز صنوف خدماتی، اعتبار، دهیاری‌ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی واتاق تعاون می‌توانند ثبت نام کنند.

وی ادامه داد : تعاونگران استان البرز  می توانند  برای شرکت در این جشنواره تا تاریخ ۱۰تیرماه سالجاری با مراجعه به آدرس اینترنتیtaavonibartar.mcls.gov.ir   ثبت نام کنند.

خلیلی اضافه کرد:، همچنین دبیرخانه چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر استان البرز در مدیریت تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مستقر بوده و آماده راهنمایی و پاسخگویی است.

 مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز در پایان گفت: جشنواره تعاونگران برتر استان البرز هر ساله در شهریورماه و درهفته تعاون برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.