نماینده تایباد، تربت جام و باخزر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صمت در باره مدیریت ضعیف بخش صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی پاسخگو باشد.

توانمندی برخی مدیران خراسان رضوی صرفا در ارائه آمار خلاصه می شود

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: وضعیت مدیریت حوزه بخش صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی بسیار ضعیف می باشد.

وی تصریح کرد: علی رغم آنکه چند بار ضعف ها ، مشکلات و نارضایتی های فعالان در مورد مدیریت این حوزه  را به استاندار اعلام کرده ایم ولی مشخص نیست که چرا دراین زمینه رسیدگی صورت نمی گیرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با بیان اینکه وضعیت صنایع خراسان رضوی در شان این استان نیست، افزود: پس از اینکه برای رسیدگی به این موضوع در استان به نتیجه ای دست پیدا نکرده ایم در مرحله بعد به سراغ وزیر صمت خواهیم رفت و این موضوع را به عنوان یک مطالبه جدی از وی دنبال خواهیم کرد تا در این باره پاسخگو باشد و تصمیم جدی و فوری گرفته شود.

نماینده تایباد، تربت جام و باخزر در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه تمام مدیریت برخی مدیران استان در ارائه آمار خلاصه می شود، بیان داشت: ضعف در مدیریت برخی از حوزه های استان مشهود است و این به خاطر ان است که افراد متخصص و با دانش در این حوزه ها بکار گرفته نشده اند که خسارت و هزینه ادامه این رویکرد  بیشتر از همه متوجه مردم خواهد شد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.