مالک باشگاه پدیده شهرخودرو گفت: برای فصل جدید لیگ برتر قرارداد ۷۰ درصد بازیکنان تیم به صورت دو تا سه ساله تمدید شده است.

نام جدید تیم پدیده بزودی رونمایی میشود

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد حمیدوای افزود: در فصل جدید لیگ برتر به دنبال جوان گرایی و استفاده از فوتبالیست های بومی استان هستیم و قراردادهای جدید با قیمت سه تا چهار برابر سال قبل تمدید شده است.

وی از جدایی قطعی مرتضی منصوری و عبدالله حسینی از تیم پدیده شهر خودرو خبر داد و اضافه کرد: بانتایجی که تیم در فصل گذشته به دست آورد از طرفی سایر باشگاه ها به فکر جذب بازیکنان پدیده افتادند و از سویی دیگر برخی نیز با نیت تخریب به برخی اقدامات دست زدند.

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو گفت: سال قبل قرارداد مرتضی منصوری با پدیده سه میلیارد ریال بود و امسال تیم سپاهان با پیشنهاد ۱۵ میلیارد ریالی به سراغ این بازیکن رفت یعنی پنج برابر قرارداد سال قبل، لذا نگه داشتن بازیکنان تیم با وجود این پیشنهادات کار ساده ای نیست.

حمیداوی در خصوص تغییر نام پدیده شهر خودرو گفت: در فصل جدید به هیچ عنوان شرایط استفاده از نام "پدیده" را در عنوان تیم نداریم و پیشنهاداتی برای تغییر نام به کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی فرستاده ایم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

حمیداوی از نام هایی همچون "شهر خودرو خراسان"، " شهرخودرو مشهد" و "پیام شهر خودرو" به عنوان گزینه های پیشنهادی باشگاه یاد کرد و گفت: آنچه بیشتر مورد تاکید قرار دارد شهرخودرو خراسان است و منتظر پاسخ مسئولان برای انتخاب نام جدید هستیم.

پدیده شهر خودرو در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال علاوه بر قرار گرفتن در جایگاه چهارم این لیگ، برای نخستین بار جواز حضور در رقابتهای جام باشگاههای آسیا را نیز کسب کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.