مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: با توجه به تفویض اختیاری استانداری به شرکت شهرک‌های صنعتی برای عارضه‌یابی واحدهای صنعتی راکد و نیمه‌فعال در استان، نخستین کلینیک کسب و کار استان برگزار و مشکلات واحدهای صنعتی بررسی شد.

بررسی مشکلات واحدهای صنعتی خراسان رضوی در نخستین کلینیک کسب و کار
 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، مسعود مهدی‌زاده مقدم در نخستین نشست این کلینیک، اظهار کرد: با توجه به تفویض اختیاری که توسط استانداری به شرکت شهرک‌های صنعتی برای عارضه‌یابی واحدهای صنعتی راکد و نیمه‌فعال در استان شده بود، نخستین کلینیک کسب و کار استان برگزار و مشکلات واحدهای صنعتی بررسی شد. 
وی افزود: واحدهایی که مشکلی دارند، فرم خوداظهاری را تکمیل کرده، در گروه‌های کارشناسی مربوطه با حضور مدیر واحد بررسی می‌شوند و با احصای نیازها، برنامه‌های بهبود آن‌ها تعیین و اولویت‌بندی می‌گردد. 
مهدی‌زاده مقدم ادامه داد: برای مسائل و مشکلاتی که مربوط به دستگاه‌های اجرایی است، موارد در ستاد تسهیل مطرح و حداکثر مساعدت صورت خواهد پذیرفت، اجرای سایر برنامه‌ها بر عهده مدیریت واحد است. 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی بیان کرد: از اهداف کلینیک کسب و کار استان، افزایش بهره‌وری، احصا نیازها، ایجاد تغییرات لازم برای افزایش رقابت‌پذیری در بازارهای داخلی و خارجی، نوسازی و بازسازی ساختار واحدها، خوداتکایی صاحبان صنایع و توانمندسازی واحدهای صنعتی و تولیدی است. 
وی با بیان اینکه مهمترین مشکل واحدهای صنعتی برای فروش و بازاریابی محصولات بوده، عنوان کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی توان رقابت در بازارهای داخلی و صادراتی را دارند اما عدم تحقیق و شناخت مناسب برای نیازسنجی بازار باعث شده تا نتوانند از بازارهای موجود بهره‌برداری مناسب را داشته باشند. 
مهدی‌زاده مقدم خاطرنشان کرد: کلینیک‌های کسب و کار برای واحدهای خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز تشکیل می‌گردد که این امر ارتباط بین صنعتگران خارج از شهرک‌ها و داخل شهرک‌ها را عمیق‌تر می‌کند و واحدهای صنعتی خارج از شهرک‌ها می‌توانند ارتباط مطلوبی در جهت مسائل خود داشته باشند و از مجموعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی کمک بگیرند تا مسائل آن‌ها رفع شود و موجب توسعه تولید و اشتغال شود. 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: در نخستین نشست کلینیک کسب و کار استان 15 واحد صنعتی عارضه‌یابی و مشکلات آن‌ها بررسی شد و مدیران واحدهای صنعتی متقاضی استفاده از خدمات کلینیک کسب و کار می‌توانند به حوزه معاونت صنایع کوچک این شرکت مراجعه نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.