شهردار مشهدمقدس گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق کم‌برخوردار مشهد نیازمند توازن است.

اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق کم‌برخوردار مشهد نیازمند توازن است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا کلائی ظهر امروز در اجرای پروژه آسفالت و بازگشایی مسیر شهید بسکابادی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در ارتقاء کیفی خدمات در مناطق مرکزی شهر که زائران بیشتر از این مناطق استفاده می‌کنند و همچنین آماده‌سازی فضا برای زندگی بهتر و راحت‌تر در مناطق کم‌برخوردار و پیرامونی شهر که می‌تواند بخشی اقدامات حمل و نقلی و ترافیکی و بخشی عمرانی و فضای سبز باشد توازن ایجاد کنیم.

شهردار مشهدمقدس گفت: حدود ۴۰ سال بود که  مسیر حد فاصل شهرک شهید باهنر،  شهید رجایی که محل عبور ساکنان شهرک‌های شهید باهنر و رجایی است، نیاز به ساماندهی داشت که پس از اجرای ضلع جنوبی از معاونت فنی و عمران خواستیم که ساماندهی ضلع شمالی را نیز در دستور کار قرار دهند.

کلائی گفت: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی ساماندهی ضلع شمالی مسیر حدفاصل شهرک شهید باهنر و شهید رجایی هستیم که امیدوارم ساماندهی این مسیر و همچنین بازگشایی و آسفالت مسیر بسکابادی به طرق که بخش زیادی از ترافیک مرکزی شهرک شهید با رجایی را کم می‌کند.

کاظمی معاون شهردار مشهد نیز در این مراسم اظهار داشت: ایجاد مسیر ارتباطی از بسکابادی به منطقه طرق و مزرعه نمونه از درخواست‌های صد درصدی مردم این منطقه بود. ایجاد آسفالت ضلع جنوبی معابر بولوار حر سال گذشته انجام شد.

وی بیان کرد: متاسفانه به خاطر بارندگی‌ها آسفالت معابر ضلع شمالی به تاخیر افتاد و بابت این موضوع از مردم عذرخواهی می‌کنم؛ حالا دیگر بر اساس تابلوی روزشمار این آسفالت تا ۷۰ روز آینده انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.