۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 660256

شب گذشته آتش‌نشانان نیشابور سه حادثه آتش‌سوزی را مهار کردند، یکی از این حوادث در یک مزرعه گندم ۵۰ هکتاری در اراضی کشاورزی ضلع شمال پلیس راه اتفاق افتاد که ۳ ایستگاه آتش‌نشانی را به محل کشاند.

سه حادثه آتش‌سوزی در نیشابور

به گزارش قدس آنلاین، سید مهدی حسینی گفت: پس از اعلام این آتش‌سوزی به سامانه ۱۲۵ بلافاصله دو تیم از آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۳ و ۵ به محل اعزام شدند.

حسینی اظهار کرد: حجم آتش‌سوزی به قدری گسترده بود که از داخل شهر به خوبی قابل رویت بود ولی آتش‌نشانان بلافاصله از دو جهت شروع به اطفای حریق کردند و همزمان مالک مزرعه نیز دو دستگاه تراکتور برای جداسازی هماهنگ نمود که توسط فرمانده عملیات در محل مدیریت شد.

وی ادامه داد: همزمان یک آتش‌سوزی منزل مسکونی در مسکن مهر رخ داده بود که پس از اطفای آن یک تیم کمکی و یک تانکر پشتیبانی آب از ایستگاه یک به محل اعزام شدند و آتش‌نشانان توانستند پس از دو ساعت تلاش نفس‌گیر و طاقت‌فرسا بر شعله‌های آتش غلبه کنند و حدود ۴۰ هکتار از محصول این مزرعه را از کام آتش نجات دهند.

رئیس آتش‌نشانی در ادامه گفت: علت آتش‌سوزی در دست بررسی است و میزان برآورد خسارت اولیه سوختن حدود ۱۰ هکتار از محصول این مزرعه است.

وی بیان کرد: همزمان با پایان کار تیم‌های عملیاتی در این مزرعه، آتش‌سوزی یک خرمن پرس کاه در روستای اردسمان اعلام شد که دو تیم از آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۶ و ۲ به محل اعزام شدند و پیش از سرایت آتش به باغ مجاور و منزل مسکونی مالک آتش را مهار و خاموش کردند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.