شهروندان مشهدی به اخذ ورودی ۳۰۰ هزار ریالی در شهربازی پارک ملت معترض هستند.

اعتراض شهروندان مشهدی به اخذ ورودی در بوستان ملت
به گزارش قدس آنلاین، احسان اصولی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سرمایه گذاری در شهر نباید در تقابل با موضوع نشاط افزایی و سبب نارضایتی شهروندان باشد.
وی ادامه داد: مدتی است که شهروندان در خصوص اخذ ورودی ۳۰۰ هزار ریال در شهربازی پارک ملت مشهد معترض هستند و شکایاتی در این خصوص دریافت کرده‌ایم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت : نشاط افزایی بین شهروندان و تقویت فضاهایی برای کنار هم بودن خانواده‌ها از راهبردهای اساسی پنجمین دوره شورای شهر مشهد بوده و می‌باشد.  
اصولی افزود: بوستان ملت و شهربازی این بوستان نیز از قدیمی‌ترین و خاطره انگیزترین مکان‌ها برای شهروندان مشهدی و محیطی مفرح برای گذراندن اوقات فراغت است.

وی تصریح کرد: اقدام پیمانکار شهربازی بوستان ملت در تقابل راهبردهای اساسی شورای شهر است.
عضو شورای شهر مشهد گفت: همچنین اخذ این مبلغ به عنوان ورودی منجر به محرومیت برخی اقشار در استفاده از این فضا شده است.
اصولی افزود: تعدادی از دستگاه‌های بازی که شهروندان در قبال پرداخت وجه ورودی می‌توانند استفاده کنند نیز در آن مکان فعال نیست و شهروندان از این موضوع هم گله‌مند هستند.

وی ادامه داد: از همین رو موضوع در دستور کار کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد قرار گرفته و شنبه هفته آینده در نخستین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با حضور مدیران شهری و عوامل ذیربط بررسی خواهد شد.
عضو شورای شهر مشهد گفت: بر این اساس مدیران شهری و عاملان انعقاد قرارداد مورد انتقاد، باید در این مورد توضیحات لازم را ارائه کنند لذا در این جلسه تمهیدات لازم برای تغییر این رویه بررسی خواهد شد.

اصولی افزود: همواره طرفدار سرمایه گذاری در شهر هستیم، اما فعالیت‌های اقتصادی نباید در تقابل با راهبردهای اساسی نشاط آفرینی و تقویت بنیان خانواده‌ها باشد.
وی تصریح کرد: مبالغ زیادی در شهر مشهد برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان و ایجاد فضاهای شاد و مفرح هزینه می‌شود، اما نباید در گوشه‌ای از مدیریت شهری، سرمایه گذاری در تقابل با این موضوع مهم و اساسی باشد لذا موشکافانه به این موضوع ورود می‌کنیم.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.