پیشنهاد سردبیر

به مناسبت آغاز هفته قوه قضاییه، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا فردا شب از طریق شبکه یک سیما با مردم گفت‌وگو می‌کند.

رئیس دستگاه قضا با مردم گفت و گو می‌کند

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه اول سیما، حجت الاسلام رئیسی در این گفت‌وگوی زنده ضمن تشریح سیاست‌های و برنامه‌ها، گزارشی از عملکرد یک سال گذشته قوه قضاییه را به مردم ارائه خواهد کرد. گفت و گوی زنده رئیس قوه قضائیه دوم تیرماه بعد از بخش خبری ساعت 21 پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • .... ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    0 0
    خواهشمندیم توسط رسانه های محترم از جناب آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیگیری گردد: ۱-تصویب و ابلاغ قانون حمایت از افشا کنندگان فساد توسط قوه قضاییه ۲-تصویب و ابلاغ قانون ((از کجا آورده ای))و بررسی اموال مسئولین و وابستگانشان و انتشار علنی آن ۳-برگزاری دادگاه موسسه کاسپین-فرشتگان بعد از گذشت ۴ سال از بازگشایی پرونده در دادسرای جرایم پولی-بانکی و درخواست های مکرر مردمی و نمایندگان مجلس(در سال۹۶،تصویب آیین نامه ۲۳۶ در صحن علنی مجلس و ارجاع پرونده به قوه قضاییه) و اعلام جرم توسط موسسه مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت(در سال۹۷) و ارسال نامه های متعدد جهت تسریع در رسیدگی به این پرونده همچون پرونده موسسه مالی ثامن الحجج،البرز ایرانیان،ولیعصر و بانک سرمایه به ریاست قبلی قوه قضاییه آملی لاریجانی و جناب آیت الله رئیسی.