البرز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: موضوع کیفیت آسفالت مصرف شده در جاده چالوس و علت تصادفات در این محور نیازمندرسیدگی قضایی است وبا جدیت آن را دنبال می کنیم.

علت تصادفات جاده چالوس نیازمند رسیدگی قضایی است

به گزارش قدس آنلاین، حاجی رضا شاکرمی صبح امروز یکشنبه در نشستی خبری که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد اظهار کرد: با افزایش میزان تصادفات در جاده چالوس به موضوع ورود کردیم و پس از بررسی های میدانی و گفتگو با برخی اهالی بومی منطقه و رانندگان این اطمینان حاصل شد که موضوع ریختن تعمدی گازوییل صحت ندارد.

وی افزود: در ادامه موضوع کیفیت آسفالت استفاده شده برای روکش جاده در دستور کار قرار گرفت و کارشناسانی برای بررسی موضوع در نظر گرفته شد.

شاکرمی با بیان اینکه بررسی چندین ماهه کارشناسان بر وجود برخی ایرادات در کیفیت آسفالت استفاده شده دلالت دارد گفت: کاهش سطح اصطکاک خودرو با جاده از دلایل تصادفات عنوان شده و بر این اساس اتهاماتی متوجه پیمانکار این جاده است.

دادستان مرکز استان البرز با بیان اینکه این موضوع نیازمند رسیدگی قضایی است گفت: در این رابطه ابعاد مختلف موضوع بررسی خواهد شد و اقدامات قضایی لازم انجام می شود.

شاکرمی به موضوع واگذاری بیمارستان امام خمینی و مشکلات پیش روی آن اشاره کرد وگفت: مزایده این بیمارستان در دور دوم یک برنده داشت اما نوع پرداخت وجه اعلام شده از سوی دادستان ایراد گرفته شد و در صورتی که فرد برنده مزایده مبلغ اعلام شده در مزایده را به شکل نقدی و کامل پرداخت کند این بیمارستان می تواند فرایند واگذاری خود را طی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.