البرز - رئیس اتحادیه خواربارفروشان کرج با اشاره به اینکه ۳ هزار واحد صنفی در کرج فعالیت می کنند گفت:به دلیل تورم و شرایط اقتصادی به طورمیانگین درهفته ۵ الی ۶ واحد تعطیل می شوند.

تعطیلی خواربارفروشی‌ها در کرج هفتگی شده است

عباس ظفرطلب در گفتگو با  قدس آنلاین اظهار کرد: با افزایش قیمت کالاها سود فروش حاصل از اقلام به نصف کاهش یافته است از این رو برخی از صنوف با مشکل دخل و خرج روبرو هستند و ترجیح می دهند مغازه خود را تعطیل کنند.

وی در خصوص اختلاف قیمت اقلام در صنف خواربار فروشان گفت: اختلاف قیمت ها بخاطر کیفیت کالا ها است و اقلامی ازجمله حبوبات و برنج که از چند نوع کیفیت برخوردار هستند با قیمت های مختلفی عرضه می شوند از اینرو یک مغازه دار کالایی که  کیفیت پایینی دارد را با قیمت پایین تری به مشتریان خود عرضه می کند.

ظفرطلب افزود: فروشگاه های زنجیره ای رقابت سختی با صنوف دارند چراکه این فروشگاه ها کالاهای خود را با حجم بالایی از واحدهای تولیدی و عرضه مواد غذایی و بهداشتی خریداری می کنند و با قیمت کمتری نسبت به خواربار فروشان خرده فروش عرضه می کنند و این باعث شده  صنوف در عرضه کالای خودبه مشتریان دچار مشکل شوند.

رئیس اتحادیه خواربارفروشان کرج  با اعلام به اینکه ۳هزارواحد صنفی در کرج در حال فعالیت هستند، گفت: از این تعداد به دلیل تورم و شرایط اقتصادی  به طورمیانگین درهفته ۵ الی ۶ واحد صنفی تعطیل می شوند.

ظفرطلب به افزایش قیمت شکر در کشوراشاره کرد و گفت: تا دو ماه پیش شکردر فروشگاه ها و واحدهای عرضه مواد غذایی نبود ولی با هماهنگی های صورت گرفته از سوی فرمانداری ها روزانه به همکاران خرده فروش ۳۰۰ کیلو بار شکر با قیمت تنظیم بازار ۳ هزار ۴۰۰ تومانی عرضه می شود.

رئیس اتحادیه خواربارفروشان کرج  در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین، مبنی براینکه آیا با افزایش قیمت کالاها سود حاصل از کالا ها نیز افزایش یافته است، گفت: با افزایش قیمت کالاها سود فروش حاصل از اقلام به نصف کاهش یافته است از اینرو برخی از صنوف با مشکل دخل و خرج روبرو هستند و ترجیح می دهند مغازه خود را تعطیل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.