لوازم جانبی جدیدی که به اسم آیفون ۱۱ منتشر شده است نشان می‌دهد که به احتمال قوی دوربین آیفون ۱۱ با سه لنز معرفی خواهد شد.

آیفون ۱۱ با دوربین سه گانه عرضه خواهد شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، مدت زمانی طولانی شایع شده بود که آیفون ۱۱ حداکثر دارای یک دوربین عقب سه لنزه خواهد بود، اما اگر  شواهد بیشتر از جمله لوازم جانبی این گوشی دلیل خوبی برای اثبات درستی این شایعه مطرح می‌کند.

محافظ دوربین برای این گوشی در MobileFun (یک خرده فروش لوازم جانبی تلفن همراه) رونمایی شده است، تصاویر از لوازم جانبی نشان می‌دهد که فضای خالی در قاب برای سه لنز است.

در واقع، آیفون ۱۱ حداکثر دارای سه لنز دوربین، همراه با یک فلاش LED خواهد بود.

متأسفانه این فهرست هیچ مشخصاتی از گوشی را نشان نمی‌دهد اما قبلاً  این شایعه مطرح شده است که این دوربین دارای سه لنز ۱۲ مگاپیکسلی است، یک لنز جدید فوق گسترده برای لنزهای اصلی و تله فوتو دارد و در این مورد فقط اسم آیفون ۱۱ مکس برده شده است.

البته نام و طراحی دوربین در حال حاضر قفط در حد شایعه است، در حالی که Olixar یک نام تجاری معتبر است و احتمالاً دسترسی به جزئیات طراحی را پیش از راه اندازی به دست می آورد که حتی ممکن است بر اساس شایعات موجود نیز طراحی شود.

با این حال، با بیشتر شایعات در حال حاضر اشاره به یک بلوک مربعی شکل دوربین با سه لنز می شود، به احتمال زیاد که هر دو آیفون ۱۱ مکس و آیفون ۱۱ کوچکتر از این ویژگی بهره‌مند خواهند بود و احتمالاً آیفون XR ۲ فقط به دو لنز عقب مجهز خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.