معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد مقدس گفت: هزینه ساخت پروژه پارکینگ ازادی در حدود ۶۰۰میلیارد ریال برآورد شده است.

پروژه پارکینگ آزادی آبان ۹۹  افتتاح خواهد شد

خلیل الله کاظمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: پروژه عملیات اجرایی پایانه و ساخت پارکینگ بزرگ زیر سطحی آزادی  در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع در ۳  طبقه و با زیربنایی حدود ۴۴ هزار مترمربع که از خردادماه سال گذشته آغاز شده بود، به دلیل معارضات و مشکلاتی که شهرداری با شرکت های تاسیساتی نظیر مخابرات ،آب و  گاز در اجرای این پروژه داشت با وقفه چند ماهه مواجه شده بود.

وی تصریح کرد: برای اجرای پروژه در این محل از هرکدام این شرکت ها باید مجوزهای خاصی دریافت می شد  که پس ازدریافت این مجوزها،  هفته گذشته این مشکلات و معارضات برطرف شد و روزشمار اجرای پروژه روشن شد.

کاظمی با بیان اینکه هزینه ساخت این پروژه در حدود ۶۰۰میلیارد ریال برآورد شده است، بیان داشت: تلاش ما براین است که این پروژه در آبان سال ۹۹ به افتتاح و بهره برداری برسد و شهروندان از خدمات آن بهره مند شوند.

معاون حمل و نقل  و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: پیشرفت این پروژه که اجرای آن که از سال گذشته آغاز شده است،در حدود ۲۰ درصد می باشد که دلیل این کندی اجرای پروژه فقط به خاطر مشکلات پیش آمده با شرکت های تاسیساتی می باشد.

کاظمی افزود : این پارکینگ زمانی که به بهره برداری برسد،۶۹۰ جای پارک دارد و پارکینگ اتوبوس های پایانه ازادی آزادی نیز در طبقه ای مجزا   خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این معاونت، پروژه بلاتکلیف و ناتمامی که از سال های گذشته اجرای آن آغاز شده و همچنان بلاتکلیف باشد، وجود ندارد و همه پروژه ها در حال حاضر دارای روز شمار می باشند، اظهار داشت: پروژه جاده محمد آباد نیز تعیین تکلیف شده و در شهریور ماه به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.