معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی حقوق زائر را خط قرمز استان دانست و گفت: هیچ دستگاهی حق کوچکترین اجحافی در حق زائر ندارد و در صورت رؤیت برخورد خواهد شد.

حقوق زائر خط قرمز استان است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بعد از بررسی برنامه های روسای کمیته های این ستاد گفت: امسال در تعطیلات تابستان دو سیاست ویژه از جمله تسهیلگری در تامین زیارت هر چه راحت تر برای زائرین و دیگری دفاع از حقوق زائر را دنبال خواهیم کرد چرا که خط قرمز ما در استان  و در مشهد حقوق زائر است.

محمد صادق براتی در همین راستا افزود: هیچ دستگاهی حق کوچکترین اجحافی در حق زائر را نخواهد داشت و در صورت رویت با دستگاه  یا نهاد متولی برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اقامتگاه های غیرمجاز در مشهد گفت: از تمام دستگاه ها خواهش می کنم در یک بازه زمانی محدود به این اقامتگاه ها پرداخته و تعاملی برای پلمب آن ها صورت گیرد البته فقط واحدهایی که در مهلت های مشخص شده به دنبال کسب مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه نباشند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استاندار خراسان رضوی گفت: رویکرد استان این است که باید از فرهنگ غنی رضوی برای استفاده هر چه بیشتر زائر در برنامه ها استفاه شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.