قزوین_ قزوین- قائم مقام سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: حریق و انفجار در دانشکده علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی قزوین با تلاش آتش نشانان مهار شد.

حریق در دانشکده علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی قزوین مهار شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی قزوین، قدیر موسی خانی از وقوع حریق و انفجار در دانشکده علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبر داد.

وی اظهار داشت: در پی اعلام حریق در دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ساعت ۱۰:۴۰ صبح امروز با سامانه ۱۲۵ بلافاصله ۴ اکیپ از سه ایستگاه ۲، ۶، ۷ در کمتر از سه دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.

موسی خانی بیان کرد: در این حادثه آزمایشگاه دانشکده علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی قزوین که در طبقه همکف قرار داشت به دلایل نامعلومی دچار انفجار و حریق شد.

وی افزود: شدت انفجار در این حادثه به قدری بود که شیشه‌ها و درها دچار شکستگی شدند.

قائم مقام سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین تصریح کرد: آتش نشانان با حضور در محل ابتدا نسبت به ایمن سازی مکان مورد نظر اقدام کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حریق در طبقه همکف صورت گرفته بود شعله‌های آتش در حال سرایت به طبقات بالا بود که با تلاش آتش نشانان در کمتر از نیم ساعت مهار شد.

موسی خانی بیان کرد: در این حادثه یک دانشجوی خانم از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی و یک دانشجو نیز به دلیل انفجار دچار شوک شده بودند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.