مدیر بورس منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: ۸۷۰۳ میلیون سهم در ۳ ماهه ابتدایی امسال در بورس منطقه‌ای خراسان رضوی مورد معامله قرار گرفته که ارزش آن ۲۶ هزار و ۵۷۸ میلیارد ریال بوده است.

بهار پررونق برای بورس خراسان رضوی
به گزارش قدس آنلاین ؛ حسین خدادوست در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: ۸۷۰۳ میلیون سهم در ۳ ماهه ابتدایی امسال در بور س منطقه‌ای خراسان رضوی مورد معامله قرار گرفته و با این عدد می‌توان نتیجه گرفت بورس منطقه‌ای بهار خوبی را در سال ۹۸ پشت سر گذاشته است.

وی بیان کرد: مجموع ارزش معاملاتی که در بهار امسال در بورس منطقه‌ای خراسان رضوی انجام شده ۲۶ هزار و ۵۷۸ میلیارد ریال و ارزش متوسط روزانه ۴۷۴ هزار و ۵۹۹ میلیون ریال بوده است. 

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان رضوی با بیان اینکه استقبال و شرکت در معاملات بورسی در خراسان رضوی مطلوب بوده است، تأکید کرد: ۱۰۶ هزار و ۷۲۶ نفر در معاملات این ۳ ماهه بورس منطقه‌ای خراسان رضوی شرکت داشته و ۲۱۴۴ کد سهامداری جدید برای افرادی که فعالیت بورسی خود را به تازگی آغاز کرده‌اند؛ صادر شده است.

خدادوست ادامه داد: ۶۶ ایستگاه معاملاتی در بورس منطقه‌ای خراسان رضوی اقدامات مربوط به معاملات را انجام داده و ۱۳ شرکت در بورس خراسان رضوی عضویت دارند. 

وی خاطرنشان کرد: ۱۴۳ هزار و ۴۱۸ میلیارد ریال ارزش بازاری شرکت‌های استانی بورس منطقه‌ای خراسان رضوی بوده و ۲۳۴ هزار و ۸۷۹ شاخص کل قیمت در پایان دوره آنها است.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان رضوی با اشاره به اهمیت آموزش برای نهادینه کردن فرهنگ حضور فعال مردم در بازار بورس اظهار داشت: با توجه به این مسئله ۲۲ ساعت آموزش برای ۱۴۴ نفر در ۳ ماهه ابتدایی امسال در بورس منطقه‌ای خراسان رضوی برگزار شده است.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.