زنجان- فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طرح شناسایی ، کنترل و کشف کالاهای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان ایجرود اجرا می شود.

توقف سه دستگاه اتوبوس حامل کالاهای قاچاق میلیاردی در زنجان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تحقق رونق تولید و اهداف اقتصاد مقاومتی ماموران انتظامی شهرستان ایجرود مبارزه با قاچاق را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده اند. 

وی افزود : در همین راستا طی ۲۴ ساعت گذشته  با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ا یجرود طرح شناسایی ، کنترل و کشف کالاهای قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان اجرا و ماموران موفق شدند با اجرای این طرح سه دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

سردار جهانبخش با اعلام اینکه در برخی موارد قاچاقچیان از خودرو های عمومی و مسافر بر برای حمل و قاچاق کالا ها  استفاده می کنند گفت : ماموران در بازرسی از این سه دستگاه اتوبوس در محور " بیجار – زنجان  " انواع کالاهای قاچاق کشف کردند .

وی افزود : در  این بازرسی  دو هزار ۳۸۲ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی ، ۵۶۰ ثوب البسه ، ۷۲ دستگاه چراغ قوه الکتریکی ، ۱۲۰ دستگاه لیزر ،۵ پیک نیک کوهنوردی ،۵ دوربین شکاری ۴ جارو برقی ، ۴ دستگاه آبمیوه گیری ، ۸ دستگاه لوازم آشپزخانه و ۱۰ دستگاه اتو برقی قاچاق کشف  شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان  ارزش کالاهای  قاچاق کشف شده  بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است  اظهار داشت : در این رابطه ۳  متهم  دستگیر که اقدامات قانونی در حال انجام است.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.