قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: افزایش نسبی دما در بخش های جنوبی و مرکزی دشت قزوین پیش بینی می شود.

افزایش نسبی دما در بخش های جنوبی و مرکزی دشت قزوین پیش بینی می شود

یوسف شیخ الملوکی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، برای امروز جوی پایدار بر منطقه حاکم خواهد بود و با توجه به جنوبی بودن جریانات هوا، ضمن افزایش نسبی دما در بخش های جنوبی و مرکزی دشت قزوین، وزش بادهای نسبتا شدید سبب گردوغبار محلی خواهد شد.

وی افزود: از فردا تا اواسط هفته، جریانات هواشمالی شده که برای فردا کاهش نسبی دما را در پی خواهد داشت؛ ضمن طی این مدت با گذر امواج متناوب کم دامنه از منطقه، در ارتفاعات استان گاهی افزایش ابر و احتمال رگبار پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: از ساعت ۱۲ امروز تا فردا و ضعیت آب و هوای استان، صاف گاهی وزش بادنسبتا شدید جنوب شرقی و برای فردا و روز دوشنبه نیز وضعیت صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد نسبتا شدید شمالی و در ارتفاعات شمالی مه آلود پیش بینی می شود.

شیخ الملوکی یادآور شد: وضعیت آب و هوای استان قزوین در روز دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

وی با اشاره به کمینه و بیشینه دما در ۲۴ ساعت گذشته خاطرنشان کرد: کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان آوج با ۱۳ درجه سلسیوس بالای صفر و بیشینه دما مربوط به شهرستان آبیک با ۳۸ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.