گیلان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: میزان مصرف برق در استان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

میزان مصرف برق گیلان افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی توزیع برق گیلان ، جمشید طالبی ضمن اعلام افزایش میزان مصرف برق در استان، خواستار همراهی مشترکین درخصوص مصرف بهینه برق برای گذر از فصل گرم تابستان شد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون پیک بار روز استان گیلان ۸تیرماه بوده است.

طالبی خاطرنشان کرد: پیک بار روز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد و پیک بار شب نسبت به رقم سال قبل ۴.۱ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: بیشترین میزان نیاز مصرف در استان در تاریخ ۴ تیرماه اتفاق افتاده است و این رقم  با دمای محسوس ۳۸ درجه سانتیگراد برابر با ۱۶۱۷.۴ مگاوات است که نسبت به زمان مشابه سال ۹۷ حدود ۲۸.۴ درصد افزایش داشته است که رقم بسیار قابل توجهی است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: ضروری است مردم استان با به کارگیری راهکارهای مصرف صحیح انرژی در خانه و محیط های کسب و کار خصوصا در ساعات اوج مصرف، ضمن کاهش دادن بهای برق مصرفی خود، نقش اجتماعی و حیاتی در تامین آسایش و رفاه شهروندان ایفا کنند.

وی افزود: امیدواریم با همکاری مشترکین که همواره یاور و پشتیبان کارکنان توزیع برق گیلان بوده اند بتوانیم تابستان سالجاری را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.

طالبی گفت: این شرکت درحال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۴۰ هزار مشترک در کل استان دارد و ساعات اوج مصرف در روز ۱۲ الی ۱۷ و در شب ۲۰ الی ۲۴ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.