خراسان شمالی- معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی خراسان شمالی از انجام آسفالت داخل روستای گیفان علیا از توابع بخش گرمخان شهرستان بجنورد توسط این اداره کل خبر داد.

۵ میلیارد ریال برای آسفالت روستای گیفان علیا هزینه شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی خراسان شمالی، مهندس علی علیمردانی گفت: با توجه به پیگیری های اهالی روستای گیفان علیا، آسفالت داخل روستا به طول ۱۴۰۰ متر و عرض ۱۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال توسط این اداره کل صورت گرفت.

وی اظهار داشت: پیش از این مردم این روستا از راه خاکی برای تردد داخل روستا استفاده می کردند که با آسفالت آن زمینه ارتباط بیش از پیش آن ها با روستاهای اطراف و مرکز شهرستان و همچنین تبادلات اقتصادی و کشاورزی منطقه راحت تر فراهم می شود.

علیمردانی به موضوع مطالبات پیمانکار شرکت ماندژسازه اشاره کرد و افزود: شرکت ماندژسازه پیمانکار این پروژه است و مطالباتی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از این اداره کل دارد که به رغم مطالبات، پروژه به پایان رسید.

دهستان گیفان در بخش گرمخان شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی و در فاصلهٔ ۸۶ کیلومتری شهرستان بجنورد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۷۲۵۴ نفر (۵۰۳۶ خانوار) بوده‌است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.