قزوین_ همایش عفاف و حجاب با حضور خادمان حرم رضوی در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد.

همایش عفاف و حجاب در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همایش بزرگ عفاف و حجاب با عنوان «میراث ایرانی، گرایش جهانی» روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و خادمین امام رضا (ع) در امام‌زاده حسین (ع) قزوین برگزار شد.

خادم حرم رضوی در این همایش اظهار داشت: از آغاز دهه کرامت در قزوین مستقر هستیم و پرچم حرم رضوی میهمان شما مردم قزوین است و به برکت این پرچم، عطروبوی امام رضا (ع) در شهر قزوین پیچیده است و امروز در جوار آستان مقدس امامزاده حسین بن علی بن موسی الرضا(ع) هستیم.

برگزاری سخنرانی، اجرای نمایش تئاتر توسط تیم هنری ثموئی از جمله برنامه های این همایش بود.

گفتنی است، خادمان حرم مظهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید از نخستین روز دهه کرامت در استان قزوین حضور یافته اند و تا پایان این دهه در بخش های مختلف قزوین از جمله بیمارستان ها، روستاها و زندان ها حضور خواهند داشت.

همزمان با دهه کرامت برنامه های مختلفی پیش بینی شده است که اجرای همایش دوخت چادر در روزهای ۱۹ و ۲۶ تیرماه در فرهنگسرای بانوی قزوین و برگزاری نمایشگاه و جشنواره مد و لباس اسلامی نیز از ۲۶ تا ۲۸ تیرماه در نگارخانه این فرهنگسرا از جمله این برنامه ها است.

در این همایش، جمعی از مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین ازجمله حجت الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، فاطمه محمدبیگی دبیربنیادعفاف و حجاب استان قزوین، ربیعی مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری و قافله باشی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.