همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حضور پرچم مطهر امام رضا (ع) در شهر ها و مناطق مختلف در ترویج فرهنگ کرامت و فرهنگ رضوی موثر خواهد بود

ایام میلاد امام رضا (ع) فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ کرامت در جامعه است

به گزارش قدس آنلاین؛  حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امام جمعه همدان در  مراسم استقبال از کاروان خادمان رضوی که با در دست داشتن پرچم متبرک به حرم امام رضا (ع) به همدان سفر کرده اند  با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این برنامه ها احیا نام اهل بیت در جامعه و در بین مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: این پرچم مقدس نمادی است که انتصاب ما را به حضرت رضا (ع) نشان می دهد و با حضور این پرچم فضای ملکوتی حرم مطهر در جامعه منتشر خواهد شد.

وی با بیان این که یک ارتباط و تعلق خاطری در بین مردم نسبت به امام رضا (ع) وجود دارد، اظهار داشت: حضور پرچم مطهر امام رضا (ع) در شهر ها و مناطق مختلف در ترویج فرهنگ کرامت و فرهنگ رضوی موثر خواهد بود.

امام جمعه همدان تصریح کرد: از آنجایی که در شرایط فعلی امکان حضور بسیاری از مردم در مشهد مقدس وجود ندارد لذا این حرکت با ایجاد فضای روحانی در کشور حرکت بسیار خوبی می باشد.

وی با اشاره به ثواب زیارت حرم امام رضا (ع) بیان داشت: موضوع مهم در زیارت ها ارتباط قلبی زائر است و این پرچم می تواند آن ارتباط قلبی مورد نیاز را در بین مردم ایجاد کند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی در پایان یادآور شد: مردم همدان با استقبال گرم خود از پرچم مقدس رضوی همانند همیشه ارادت خود را به خاندان اهل بیت (ع) نشان خواهند داد و حال و هوای استان را رضوی خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.