یک کارگردان تئاتر گفت: استاد جواد انصافی یکی از بهترین‌های نمایش سنتی در ایران همزمان با ولادت امام رضا(ع) در نمایش ازدواج مبارک در سالن هلال احمر مشهد به روی صحنه خواهد رفت.

جواد انصافی با «ازدواج مبارک» در مشهد به روی صحنه می‌رود
به گزارش قدس آنلاین، علی‌اکبر خداشناس در خصوص نمایش «ازدواج مبارک» اظهار کرد: نمایش  کمدی موزیکال ازدواج مبارک در قالب سنتی و تخت حوضی اجرا می‌شود و یک نمایش کاملا ایرانی است که سابقه بسیار طولانی در خاطره مردمان این سرزمین داشته و دارد.
وی آشنایی بیشتر مردم با نمایش‌های طنز سنتی ایران را یکی از اهداف اجرای این نمایش خواند و افزود: اجرای نمایش «ازدواج مبارک» برای یادآوری خاطرات و نوعی نوستالژی براس چند نسل خواهد بود.
این کارگردان تئاتر افزود: تمام تلاش گروه بر این است که یک اثر ماندگار در اذهان مردم مشهد به یادگار بماند و امیدوارم بتوانیم رسالتی که بر دوش داریم را به بهترین روش به انجام برسانیم  و در این راه به حمایت تمام هنرمندان و مردم شهرمان نیازمندیم.
خداشناس ادامه داد: در نمایش «ازدواج مبارک» تعدادی از بهترین بازیگران مشهدی از جمله عباس جانفدا، کریم جشنی، نوشین نوروززاده، حمیدرضا جندقی، علی اکبر خداشناس  و هنرمند با سابقه  مشهد خسرو نائبی فرد به ایفای نقش خواهند پراخت.
لازم به ذکر است که نمایش «ازدواج مبارک» از ۲۳ تیرماه هر شب ساعت ۸ در سالن هلال احمر به روی صحنه خواهد رفت.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.