مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری معتقد است مُشت گره شده مهاجم و پنجه‌های چُدنی آمریکا از آن دستکش مخملی مکار با حضور ترامپ بیرون آمده و روح خبیث تمامی دولت‌های آمریکا نمایان شده است.

از خدمات افشاگرانه ترامپ ممنونیم/ پنجه‌های چدنی و نهانی آمریکا نمایان شده است
به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین به نقل از حوزه هنری، سید مسعود شجاعی طباطبایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری حقوق بشر آمریکایی را برنامه‌های خصمانه و استکباری آمریکایی‌ها دانست و گفت: حوزه هنری و هنرمندان مرتبط با آن وظیفه دارند نسبت به رویدادهای روز دنیا آگاه و مسلح باشد. چرا که دنیای امروز شاهد وارونگی بیان حقایق رویدادهای لحظه‌ای سراسری جهان از سوی رسانه‌های کشورهای گردن‌کش و زورگو مثل آمریکا و انگلیس است. به این ترتیب همواره مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در مواجهه با هرگونه تلاش و اقدامات خصمانه دولت‌های تروریستی همچون آمریکا آماده‌باش و مسلح به سلاح قدرتمند هنر است.

شجاعی افزود: حقوق بشری که آمریکا از آن سخن به میان می‌آورد شامل فهرستی از اعمال شیطانی خود است که سالانه در قالب جنایات گوناگون علیه هر جامعه مظلومی به‌ویژه مسلمانان اجرا می‌کند. جنگ، کودک‌کشی، تجاوز، حمایت از ظالمین، تروریسم اقتصادی، دست‌درازی به اموال کشورهای جهان به هر طریقی و غارت هرگونه اندوخته اقتصادی، فرهنگی و از همه مهم‌تر سلب امنیت‌های نظامی و آرامش روانی مردم هر کشور مستقلی در دستور کار دولت‌های تروریستی آمریکاست. با تمامی این کارنامه سیاه و پلید آمریکا، چگونه به خود اجازه طرح مسئله حقوق بشر می‌دهد؟ آمریکایی که خود مولد ناهنجاری‌های امنیتی و آرامش مردمی در هر نقطه جهان هستند چطور جرئت اظهار نظر در مورد رعایت حقوق بشر در دیگر کشورها می‌کنند؟

وی ادامه داد: دولت‌ تروریستی آمریکا معتقد است بسیاری از کشورهای مستقل و صاحب عزت و احترام بین‌المللی همانند ایران که وی را در برنامه‌های خصمانه و شرارت‌بار خود در دنیا همراهی نمی‌کنند و همچنین مقابل آن ایستادگی دارند فاقد حقوق بشر هستند. این در حالی است که آمریکا حقوق بشر حقیقی را بارها نقض کرده و حقوقی که خواستار اجرای آن است تنها در راستای منافع سیاست‌های استکباری خود است. آمریکایی که حقوق شهروندی مردم خود را رعایت نمی‌کند و با اجرای رفتارهای نژادپرستانه علیه بسیاری از اتباع خود آنها را آزار می‌دهد حق هیچ‌گونه اظهار نظری در مورد حقوق بشر در هیچ کشوری را ندارد.

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری ادامه داد: خوشبختانه با ورود دیوانه‌ای به نام ترامپ در کاخ سفید به عنوان رئیس جمهور آمریکا، تمامی نقشه‌های پنهانی و پشت پرده آن‌ها آشکار شد. به قول مقام معظم رهبری بالاخره مُشت گره شده مهاجم و پنجه‌های چُدنی آمریکا از آن دستکش مخملی مکار با حضور ترامپ بیرون آمد و روح خبیث تمامی دولت‌های آمریکا نمایان شد. ترامپ آنچنان در نمایان کردن چهره واقعی و پلید آمریکا موفق عمل کرده که رهبری کشورمان از آن تشکر کرده‌است؛ چرا که تا پیش از ترامپ آمریکا پشت چهره‌ای ناجی و دلسوز پنهان می‌شد و خود را مدافع حقوق بشر می‌دانست.

شجاعی افزود: مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری با همراهی و همکاری هنرمندان سراسر کشور و حتی هنرمندان دنیا سعی دارد با برنامه‌ریزی‌های خود فعالیت‌های افشاگرانه‌ای علیه حقوق بشر آمریکایی داشته باشد.

نمایشگاه منتخب آثار اینفوگرافیک از سومین جشنواره حقوق بشر آمریکایی شنبه 29 تیرماه ساعت 15 در گالری ابوالفضل عالی به نشانی: خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ طی مراسمی بازگشایی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.