تعریف یک فبلت(رایان گوشی) در طول سال‌ها تغییر کرده است و ابتدا با گوشی‌های ۵ اینچی شروع شد، اما دستگاه ۵ اینچی در حال حاضر جزو دستگاه‌های کوچک به حساب می‌آیند و تلفن‌های ۶ اینچی با توجه به نسبت ابعاد بزرگ، بسیار رایج هستند.

بهترین فبلت‌های سال ۲۰۱۹؛ صفحه نمایش فوق العاده با این گوشی‌های بزرگ +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، امروزه ما فبلت را با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی یا بزرگتر را در نظر می گیریم، بنابراین با توجه به این ویژگی، لیست ما از بهترین فبلت‌ها را می‌بینید.

:بهترین فبلت ها 

۱. Huawei P۳۰ Pro

۲. Samsung Galaxy S۱۰ Plus

۳. Xiaomi Mi ۹

۴. Samsung Galaxy Note ۹

۵. Huawei Mate ۲۰ X

۶. OnePlus ۷ Pro

۷. Google Pixel ۳ XL

۸. Asus Zenfone

۱. Huawei P۳۰ Pro


P۳۰ Pro در حال حاضر بهترین گوشی Huawei است، این پرچمدار هوآوی یک صفحه نمایش بزرگ QHD + ۶.۴۷ اینچی با لبه های منحنی دارد که شبیه به Galaxy S۱۰ است، این سیستم توسط آخرین چیپ ست Kirin ۹۸۰ طراحی شده است، دارای یک سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایش و یک باتری ۴،۲۰۰ میلی آمپری است که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

P۳۰ Pro تصاویر خوبی در شرایط کم نور می گیرد

در پشت گوشی دارای یک لنز استاندارد ۴۰ مگاپیکسلی با وضوح بالا، یک لنز با وضوح ۲۰ مگاپیکسل و یک لنز اپتیک ۵x با تکنولوژی منحصر به فرد در ۸MP است، همچنین یک دوربین ToF ۳D روی صفحه نیز وجود دارد.

دوربین P۳۰ Pro تصاویر عالی، به ویژه در شرایط کم نور می گیرد، برای دیدن بعضی از نمونه ها میتوانید از لینک اختصاصی P۳۰ Pro Camera دیدن کنید.

P۳۰ مانند دیگر گوشی های Huawei در آمریکا منتشر نشد اما این گوشی در اروپا و اکثر نقاط جهان موجود است و قیمت آن در ۱۰۰۰ یورو (~ ۱۱۱۵ دلار) موجود است.

مشخصات Huawei P۳۰ Pro:

صفحه نمایش: ۶.۴۷ اینچ، QHD +

SoC: Kirin ۹۸۰

رم: ۶/۸ گیگابایت

فضای ذخیره سازی: ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت

دوربین ها: ۴۰، ۲۰، ۸MP و ToF

دوربین جلو: ۳۲ مگابایت

باتری: ۴،۲۰۰mAh

نسخه نرم افزاری: Android ۹.۰ Pie

۲. Samsung Galaxy S۱۰ Plus

صفحه نمایش Galaxy S۱۰ Plus با اندازه ۶.۴ اینچی در طرفین منحنی است و دارای وضوح QHD + است، این گوشی در گوشه سمت راست بالا دارای دوربین دو گانه برای دوربین سلفی با ناچ حفره‌ای است.

Galaxy S۱۰ Plus نه تنها یکی از بهترین فبلت های موجود در بازار است، بلکه یکی از بهترین گوشی هایی است که می توانید به طور کلی داشته باشید، این مشخصات شامل مشخصات قوی از جمله Snapdragon ۸۵۵ / Exynos ۹۸۲۰ چیپ ست، تا ۱۲ گیگابایت رم و یک باتری بزرگ ۴،۱۰۰ میلی آمپری است.

این گوشی همچنین دارای رتبه IP۶۸، دارای یک هدفون درون جعبه، و از شارژ بی‌سیم و همچنین شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

البته، همه این مشخصات و ویژگی‌ها قیمت بالایی هم دارد، Galaxy S۱۰ Plus با قیمت ۱،۰۰۰ دلار شروع می‌شود و نسخه  ۱۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی قیمت ۱۶۰۰ دلاری دارد.

اگر می خواهید حتی بهتر هم باشد، سامسونگ گلکسی S۱۰ ۵G با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی، پشتیبانی ۵G و دوربین های ToF در جلو و عقب وجود دارد.

مشخصات Galaxy S۱۰ Plus:

نمایش: ۶.۴ اینچ، QHD +

SoC: SD ۸۵۵ یا Exynos ۹۸۲۰

رم: ۸/۱۲ گیگابایت

ذخیره سازی: ۱۲۸/۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایتی

دوربین های عقب: ۱۲، ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی

دوربین جلو: ۱۰ و ۸ مگاپیکسلی

باتری: ۴،۱۰۰mAh

نسخه نرم افزاری: Android ۹.۰ Pie

۳. Xiaomi Mi ۹

ترکیبی از مشخصات خوب، یک طراحی عالی و یک برچسب قیمت مقرون به صرفه باعث می شود که Xiaomi Mi ۹ یکی از بهترین فبلت های بی نظیر باشد، صفحه Full HD + تلفن در صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی دارای یک ناچ waterdrop کوچک در بالای صفحه است.

 می‌توانید باتری Mi ۹ را در حدود ۶۵ دقیقه به طور کامل شارژ کنید

Xiaomi Mi ۹ توسط آخرین و بزرگترین چیپ ست Snapdragon ۸۵۵ و سه دوربین عقب (معمولی / گسترده / تله فوتو) تامین می شود، همچنین دارای یک سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش، شارژ بی سیم و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری است که می تواند در حدود ۶۵ دقیقه از صفر به ۱۰۰ درصد برسد.

نسخه جهانی این فبلت با ۶ گیگابایت RAM و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره می شود، در حالی که کاربران در چین نیز دارای ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه RAM و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی هستند. قیمت گذاری با ۴۵۰ یورو آغاز می شود که به حدود ۵۰۰ دلار می رسد.

مشخصات: Xiaomi Mi ۹

صفحه نمایش: ۶.۳۹ اینچی AMOLED، FHD +

SoC: Snapdragon ۸۵۵

رم: ۶/۸/۱۲ گیگابایت

ذخیره سازی: ۶۴/۱۲۸ / ۲۵۶GB

دوربین های عقب: ۴۸، ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسل

دوربین جلو: ۲۰ مگاپیکسلی

باتری: ۳،۳۰۰mAh

نسخه نرم افزاری: Android ۹.۰ Pie

۴. Samsung Galaxy Note ۹

نوت ۹ یک صفحه نمایش منحنی ۶.۴ اینچی با رزولوشن QHD + و ابعاد ۱۸.۵: ۹ دارد، این فبلت توسط چیپ ست Snapdragon ۸۴۵ یا Exynos ۹۸۱۰ بسته به منطقه  و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه RAM دارد.

مدل ورودی به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره می شود، در حالی که این مدل دارای ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز است، همچنین یک اسلات کارت microSD وجود دارد که به شما امکان افزایش ذخیره سازی برای ۵۱۲ گیگابایت اضافی را می دهد.

Note ۹ دوربین دوگانه را در پشت خود دارد (دیافراگم دوتایی ۱۲ مگاپیکسل و ۱۲ مگاپیکسل تله) با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و IP۶۸ برای حفاظت در مقابل آب و گرد و غبار، همچنین با S Pen، که در حال حاضر از بلوتوث کم انرژی (BLE) پشتیبانی می‌کند، به شما اجازه می دهد دوربین گوشی خود را با دکمه روی قلم کنترل کنید.

نسخه  ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی نوت ۹ با ۱۰۰۰ دلار در دسترس بود، در حالی که مدل ۵۱۲ گیگابایتی برای قیمت ۱،۲۵۰ دلاری فروخته شد، اما  می‌توانید دستگاه را با بهای ارزان با وجود اینکه سری Galaxy S۱۰ عرضه شده است دریافت کنید و با عرضه گلکسی نوت ۱۰ قیمت آن باز هم کاهش می‌یابد.

مشخصات: Galaxy Note ۹

صفحه نمایش: ۶.۴ اینچ، QHD +

SoC: SD ۸۴۵ یا Exynos ۹۸۱۰

رم: ۶/۸ گیگابایت

فضای ذخیره سازی: ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت

دوربین های عقب: ۱۲ و ۱۲ مگاپیکسلی

دوربین جلو: ۸ مگاپیکسلی

باتری: ۴،۰۰۰mAh

نسخه نرم افزاری: Android ۸.۱ Oreo

۵. Huawei Mate ۲۰ X

Huawei Mate ۲۰ X اساسا یک نسخه بزرگتر و تا حدودی همانند Mate ۲۰ Pro است. این مدل از جمله پردازنده Kirin ۹۸۰، همان دوربین ۴۰MP / ۱۶MP / ۸MP دوربین سه گانه عقب، و دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی استفاده می کند.

در غیر این صورت، Huawei Mate ۲۰ X فاقد فضای باز ۳D است، صفحه نمایش OLED با رزولوشن پایین را ارائه می‌دهد، از سنسور اثر انگشت در نمایشگر استفاده نمی‌کند و به جای آن یک اسکنر خازنی در عقب گوشی دارد و شارژ ۲۲.۵ وات (Mate ۲۰ Pro شارژ ۴۰ وات) و عدم شارژ بی سیم و شارژ وایرلس از تفاوت های آنان است.

Mate ۲۰ X دارای بزرگترین صفحه نمایش در لیست ما است

البته همه گزینه های آن بد نیست و مزایایی هم دارد، زیرا Mate ۲۰ X یک صفحه نمایش عظیم ۷.۲ اینچی با ناچ قطره ای و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری را ارائه می دهد، در عین حال، Mate ۲۰ Pro یک صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی با ناچ بزرگ و یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری را ارائه می دهد.

شما همچنین به دنبال ۶ گیگابایت حافظه، ۱۲۸ گیگابایت حافظه قابل ارتقا (حتی از طریق کارتهای NM) و یک تگ قیمت ۶۹۹ دلاری هستید. بنابراین اگر می‌خواهید یک تلفن قدرتمند با یک باتری بزرگ، صفحه نمایش بزرگ و قیمت مناسب داشته باشید، می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

مشخصات Huawei Mate ۲۰ Pro:

صفحه نمایش: ۷.۲ اینچ، FHD +

SoC: Kirin ۹۸۰

رم: ۶ گیگابایت

فضای ذخیره سازی: ۱۲۸ گیگابایت

دوربین های عقب: ۴۰، ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی

دوربین جلو: ۲۴ مگاپیکسل

باتری: ۵،۰۰۰mAh

نسخه نرم افزاری: Android ۹.۰ Pie

۶. OnePlus ۷ Pro


سری OnePlus ۷ نشان می دهد که OnePlus دو مدل استاندارد و Pro را راه اندازی کرده است و OnePlus ۷ Pro یکی از بهترین نمایشگرها را به شما نشان می دهد.

نسخه Pro OnePlus دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED است که بزرگتر از صفحه نمایش OnePlus ۶T و OnePlus ۷ است، اما با طراحی ۱۶ مگاپیکسلی و با فوکوس اتوماتیک ظاهر می شود، شبیه سازی در یک رزولوشن QHD + و نرخ تجدید ۹۰Hz تجربه بسیار خوب و جالبی را برای شما به ارمغان می آورد.

OnePlus ۷ Pro پردازنده Snapdragon ۸۵۵ و ۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت یا ۱۲ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و یک دوربین سه گانه (۴۸ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل ۳ مگاپیکسل، ۱۶ مگاپیکسلی فوق العاده بزرگ) را در خود دارد، انتظار می رود ۶۶۹ دلار برای مدل پایه پرداخت شود که به شما ۶ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی می‌دهد.

مشخصات OnePlus ۷ Pro:

صفحه نمایش: ۶.۶۷ اینچ، QHD +

SoC: Snapdragon ۸۵۵

رم: ۶/۸/۱۲ گیگابایت

فضای ذخیره سازی: ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت

دوربین های عقب: ۴۸، ۸ و ۱۶ مگاپیکسلی

دوربین جلو: ۱۶ مگاپیکسلی

باتری: ۴،۰۰۰mAh

نسخه نرم افزاری: Android ۹.۰ Pie

۷. Google Pixel ۳ XL

اگر نیاز به یک فبلت با Android خالص و به روز رسانی های سریع دارید، پس از Google Pixel ۳ XL غافل نشوید، این گوشی هوشمند گوگل، دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی غول پیکر است، این گوشی عکس های فوق العاده، حتی در نور کم، به لطف تکنولوژی Google Night Sight ثبت می کند.

 ۳XL یکی از بهترین فبلت های گوگل با دوربین فوق العاده و یک تجربه نرم افزاری عالی است

این گوشی همچنین مشخصاتی از امکانات قوی از قبیل Snapdragon ۸۴۵ SoC و ۴ گیگابایت رم (که در سال ۲۰۱۹ خیلی بالا نیست) و شارژ بی سیم را ارائه می دهد. ویژگی لبه فعال نیز وجود دارد، که به شما کمک می کند دستیار همراه را با فشار دادن لبه های تلفن راه اندازی کنید.

Pixel ۳ XL جک هدفون ندارد، که خیلی تعجب آور نیست اما هنوز هم جای خالی آن احساس می‌شود. نسخه ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی ۹۰۰ دلار و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی ۱۰۰۰ دلار قیمت دارند.

مشخصات پیکسل ۳ XL:

صفحه نمایش: ۶.۳ اینچ، QHD +

SoC: Snapdragon ۸۴۵

رم: ۴ گیگابایت

فضای ذخیره سازی: ۶۴/۱۲۸ گیگابایت

دوربین های عقب: ۱۲.۲ مگاپیکسل

دوربین جلو: ۸ و ۸ مگاپیکسلی

باتری: ۳،۴۳۰mAh

نسخه نرم افزاری: Android ۹.۰ Pie

۸. Asus Zenfone ۶

پرچمدار ۲۰۱۹ Asus ممکن است بزرگترین شگفتی سال ۲۰۱۹ باشد، ارائه یک پردازنده Snapdragon ۸۵۵، سیستم دوربین عجیب و غریب (دوربین های فوق العاده گسترده ۴۸MP و ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین های چرخشی) و یک برچسب قیمت جذاب از ویژگی های آن است.

Zenfone ۶ وضعیت رایان گوشی خود را با استفاده از یک صفحه LCD ۶.۴ اینچ IPS به ارمغان می‌آورد و رزولوشن صفحه نمایش FHD + را ارائه می دهد.

بسیاری از فبلت‌های بزرگ نیز یک باتری بزرگ را عرضه می کنند و Zenfone ۶ هم از این روند پیروی کرده و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری را برای شما فراهم می کند.

دیگر مشخصات قابل توجه در اینجا شامل ۶GB یا ۸GB RAM، ۶۴GB یا ۲۵۶GB از ذخیره سازی قابل ارتقا، جک هدفون و دکمه میانبرهای اختصاصی است. Asus Zenfone ۶ با قیمت ۴۹۹ دلار شروع می‌شود، که یکی از ارزان‌ترین پرچمداران سال ۲۰۱۹ است.

Asus Zenfone ۶ مشخصات:

صفحه نمایش: LCD ۶.۴ اینچ، FHD +

SoC: Snapdragon ۸۵۵

رم: ۶/۸ گیگابایت

فضای ذخیره سازی: ۶۴ / ۲۵۶GB

دوربین های عقب: ۴۸، ۱۳ مگاپیکسلی

دوربین جلو: با استفاده از دوربین عقب

باتری: ۵،۰۰۰mAh

نسخه نرم افزاری: Android ۹.۰ Pie

این ها بهترین فبلت هایی هستند که در حال حاضر می توانید یکی از آن ها را در نظر داشته باشید، اگر چه مدل های بسیار خوب دیگری هم برای انتخاب وجود دارد که شامل Redmi K۲۰ Pro، Sony Xperia ۱، ZTE Axon ۱۰ Pro و LG V۴۰ ThinQ هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.