LG طیف کاملاً جدیدی از ماشین لباسشویی را برای بازار جهانی اعلام کرده است.

LG ماشین لباسشویی جدید ۵ ستاره را معرفی کرد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، LG طیف کاملاً جدیدی از ماشین لباسشویی را برای بازار جهانی اعلام کرده است، تمام مدل‌های موجود در این محدوده دارای امتیاز انرژی ۵ ستاره برای صرفه جویی در مصرف حداکثر آب و برق هستند.

ماشین لباسشویی ۵ ستاره ال جی: مشخصات و ویژگی ها

تمام مدل‌های موجود در این ماشین‌ها مجهز به موتور اینورتر هوشمندند که به صرفه جویی در مصرف ۳۰ درصد از برق کمک می‌کنند، موتور از BMC محافظت می‌کند که گرد و غبار ، حشرات و رطوبت به داخل ماشین راه پیدا نکنند، این محصولات همچنین دارای فناوری حرکت هوشمندند که سه نوع حرکت وان را کنترل می‌کند که توسط اینورتر هوشمند کنترل می شود. LG می‌گوید این فناوری منجر به شست‌وشو و تمیز کردن منحصر به فرد لباس‌ها می‌شود و فناوری Turbodrum همچنین به از بین بردن آلودگی خاکی نیز کمک می‌کند.

این ماشین لباسشویی همچنین به فناوری ۶ حرکت Drive اول مجهز است که به طور خودکار بهترین برنامه شست‌وشو را از بین شش گزینه ارائه شده انتخاب می‌کند. این فناوری ویژگی JetSpray + پاک کننده‌ها، گرد و غبار اضافی را به راحتی از بین می‌برد. ویژگی‌های مختلفی از قبیل Restart Auto ، Auto Pre-Wash و Standby Power Save در این بسته گنجانده شده است در حالی که مصرف کنندگان می‌توانند در صورت بروز خطا از برنامه LG App برای ترمیم استفاده کنند.

ماشین لباسشویی جدید ال جی همچنین دارای ویژگی‌های اضافی مانند Aqua Reserve ، ۱۰ انتخاب سطح آب ، شست‌وشوی ۳ مرحله ای ، سلامت + فیلتر ، آبشار عمیق ، شستشو اکسپرس و هوای خشک است. کاربران می‌توانند از بین چندین برنامه شست‌وشو مانند ، هوای خشک ، پشمی ، قفل کودک ، سکوت ، Tub Clean ، شلوار جین ، Favorite ، شست‌وشوی سریع، تمیز کردن هوشمند و حالت آرام را انتخاب کنند.

این ماشین لباسشویی در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف بین ۶ کیلوگرم و ۱۱ کیلوگرم عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.