معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: هزینه ارتکاب جرم در نیروهای مسلح افزایش یافته است زیرا حساسیت خدمت در نیروهای مسلح به قدری است که حتی یک جرم هم شایسته این نهاد نیست.

هزینه ارتکاب جرم در نیروهای مسلح افزایش یافته است

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم مهرانفر در آئین افتتاح دفتر دادسرای نظامی منطقه تربت حیدریه با اشاره به افزایش هزینه ارتکاب جرم در نیروهای مسلح، اظهار کرد: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر مشخص می‌شود که بدانیم حساسیت خدمت در نیروهای مسلح به قدری است که حتی یک جرم هم شایسته این نهاد نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضائی نیروهای مسلح افزود: پشتیبانی از حقوق جامعه و افراد و تحکیم مبانی نظم و انضباط از دیگر وظایف این سازمان در قبال نیروهای مسلح است.

وی در ادامه تصریح کرد: سازمان قضائی نیروهای مسلح به رعایت اصول اخلاقی شامل حفظ کرامت انسانی، التزام به حقوق شهروندی، حفظ اسرار مردم و نیروهای مسلح پایبند بوده و از جهتی هم به دنبال تعامل میان نیروهای مسلح با سایر دستگاه‌ها هستیم.

مهرانفر در ادامه عنوان کرد: رویکرد دستگاه قضائی سازمان قضائی نیروهای مسلح در دوبعد پیشگیری از وقوع جرم و کاهش جرم است. آشنا نبودن با قوانین و مقررات، علت اصلی وقوع جرم در نیروهای مسلح است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضائی نیروهای مسلح در ادامه خاطرنشان کرد: امنیت بالاترین و ضروری‌ترین نیاز انسان در هر جامعه‌ای است و برآورده کردن این نیاز اساسی، بزرگ‌ترین افتخار نیروهای مسلح است.

وی عنوان کرد: امروز کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر به وسیله پرورش دادن گروهک‌های تکفیری، آسیب‌ها و بلایای زیادی بر سر مردم کشورهای دیگر می‌آورند و علت اصلی آن نادیده گرفتن ارزش از سوی این کشورها است.

مهرانفر در ادامه گفت: امنیت و عدالت محصولات پایبندی به ارزش‌های اسلامی است. در کشورهای مدعی اقتدار، آزادی و حقوق بشر، پرورش افراد جانی با عنوان گروه‌های تکفیری با حمایت تجهیزاتی آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی، به تهدید انسانیت و ارزش‌ها در دیگر کشورها می‌پردازند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضائی نیروهای مسلح کشورتصریح کرد: ارزیابی‌های به عمل آمده نشان‌دهنده کمترین ارتکاب جرم در نیروهای مسلح نسبت به سایر نهادها در کشور است.

منبع:مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.