گیلان-رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور با اشاره به آغاز پرورش پاییزه کرم ابریشم در ۸ استان کشور برای نخستین بار پس از دو دهه توقف اظهار داشت: ما در کشور و بویژه گیلان ظرفیت و امکانات بسیار خوبی در حوزه پرورش کرم ابریشم داریم که اگر به آن توجه شود می‌تواند موجب درآمد بسیار زیاد برای نوغانداران شود.

پرورش پاییزه کرم ابریشم در ۸ استان آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین،رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور با اشاره به آغاز پرورش پاییزه کرم ابریشم در ۸ استان کشور برای نخستین بار پس از دو دهه توقف اظهار داشت: ما در کشور و بویژه گیلان ظرفیت و امکانات بسیار خوبی در حوزه پرورش کرم ابریشم داریم که اگر به آن توجه شود می‌تواند موجب درآمد بسیار زیاد برای نوغانداران شود.

عدیل سروی در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه ۸ استان کشور آمادگی خود را به لحاظ پرورش پاییزه کرم ابریشم اعلام کردند که بر اساس آن به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب دارای ظرفیت خوبی در این حوزه هستند.

وی تصریح کرد: به‌محض اعلام آمادگی این ۸ استان کارشناسان نوغانداری کشور و استان‌های مربوط کارهای کارشناسی و مطالعاتی خود را برای پرورش پاییزه کرم ابریشم آغاز و برای نوجوانان در آن دوره‌های آموزشی مختلفی را برگزار کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.