به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مسابقه «بر مدار آفتاب» برگزار و برنده های آن معرفی شدند.شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به سایت razavi.aqr.ir نتیجه نهایی این مسابقه را مشاهده کرده و در صورت برنده بودن برای دریافت جوایز اقدام کنند.

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «بر مدار آفتاب» معرفی شدند/۴نفر برنده کمک هزینه سفر کربلا

به گزارش قدس آنلاین،   مسابقه برمدار آفتاب با مشارکت اعتاب مقدس حرم مطهر امام رضا(ع)، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) و به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه ایام دهه کرامتبرگزار شد و
منبع سوالات این مسابقه از مجموعه کتاب‌های تولیدی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی شامل بر مدار آفتاب، دُرّ عصمت، مثل امام‌رضا(ع) باش و یک قمقمه دریا بود که در راستای تبیین شخصیت امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت احمد بن موسی(ع) طراحی و اجرا شد.
برگزارکنندگان این مسابقه پس از دریافت پاسخنامه زائران و مجاوران بارگاه منور امام هشتم(ع) از طریق سامانه پیامکی و بررسی اسامی ۲۴۰ نفر را به عنوان برگزیده انتخاب و در سایت آستان قدس رضوی اعلام کردند.
از این تعداد برگزیده ۸ نفر اول به نام‌های فرزانه گنجی، عبدالسلام اربابی، ریحانه اسماعیلی، سید جمیل فاطمی، سید هادی طباطبایی، مریم نشاطی، ریحانه کاظمی و سمانه وفایی جایزه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و چهار نفر بعدی به نام‌های سمیه صابری، فهیمه صالحی، افسانه فیض عارفی، رضا پور نقش بند و محمد جعفر محمد خانی جایز کمک هزینه سفر به کربلا دریافت کردند.
همچنین به سایر افرادی که اسامی‌شان به عنوان برنده اعلام شده است از سوی آستان قدس رضوی، آستان حضرت فاطمه معصومه(س) و حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) محصولات فرهنگی و جوایز ارزنده و متبرکی اهدا خواهد شد.
شرکت‌کنندگان مسابقه «بر مدار آفتاب» می‌توانند با مراجعه به سایت razavi.aqr.ir نتیجه نهایی این مسابقه را مشاهده کرده و در صورت برنده بودن برای دریافت جوایز اقدام کنند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.