شهردار کاشمر گفت: به دلیل مخالفت برخی اعضای شورای شهر کارخانه آسفالت جدید کاشمر قبل از نصب توسط سرمایه‌گذار، از شهر خارج شد.

کارخانه آسفالت جدید کاشمر از شهر خارج شد
به گزارش قدس آنلاین، جعفر سلیمانی با بیان این‌که کارخانه آسفالت فعلی شهرداری بیش از ۴۰ سال عمر دارد و فرسوده است؛ بیان کرد: کارخانه جدید با مشارکت بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومانی به کاشمر انتقال‌یافته بودکه به دلیل مخالفت تعدادی از اعضای شورای‌شهر به‌رغم تأمین دستگاه‌ها، در این شهر شروع به کار نکرد.

 وی تأکید کرد: هم‌اکنون برای خرید این کارخانه به بیش از سه میلیارد تومان بودجه نیاز است، از سویی همواره دغدغه اصلی همکارانم در شهرداری، توجه و رسیدگی به خواسته شهروندان بوده و یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم از شهرداری، آسفالت معابر و محلات است.

شهردار کاشمر بیان کرد: در حال حاضر، آسفالت استاندارد مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های عمرانی از کارخانه فعلی شهرداری با هزینه بالای تعمیرات دستگاه‌ها تأمین می‌شود. با توجه به گسترش و توسعه شهر این کارخانه آسفالت، جوابگوی نیاز فعلی نیست.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرداری توان مالی برای احداث کارخانه جدید ندارد و بعضی از کارها باید با مشارکت بخش خصوصی پایه‌گذاری شود به همین جهت برای این امر مناقصه برگزار شد و کار تا مرحله‌ای که کارخانه در محل تاسیسات شهرداری تخلیه شد، پیش رفت.

سلیمانی عنوان کرد: متاسفانه با مشکلاتی که در درون شورا بود بخش خصوصی به این نتیجه رسید که امکان کار از او سلب شده و نمی‌تواند به راحتی فعالیت داشته باشد به همین دلیل راساً اقدام به جابه‌جایی کارخانه‌اش نمود و عملاً آن مشارکت منقطع شد و اتفاقی نیافتد.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.