قزوین_ در جوابیه آموزش و پرورش منطقه طارم سفلی بیان شده است: منطقه طارم سفلی در طول ۳ سال گذشته با کمبود معلم مواجه نشده است.

منطقه طارم سفلی در طول ۳ سال گذشته با کمبود معلم مواجه نبوده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، چندی پیش در سایت قدس آنلاین خبری مبنی بر کمبود معلم در روستای منطقه طارم سفلی منتشر شد که رئیس اداره آموزش و پرورش این منطقه جوابیه ای را منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

منطقه طارم سفلی در طول ۳ سال گذشته نه تنها با کمبود معلم مواجه نبوده بلکه با تخصیص نیروهای متخصص و آموزش دیده از دانشگاه فرهنگیان و جذب نیروهای آموزشی دیده (ماده ۲۸)، هر ساله تعدادی زیادی از نیروهای مازاد بر نیاز منطقه را به سایر مناطق استان و کشور انتقال داده است.

روستاهای دهستان چوقور از جمله روستای زرند توسط نیروهای بومی که همگی سابقه بالای ۲۰ سال دارند به صورت نظام آموزشی دوری اداره می شود و همچنین تخصیص نیرو دارای قوانین و شرایطی است که این روستا به دلیل به حد نساب نرسیدن تعداد دانش آموز و عدم تکمیل ۶ پایه تحصیلی واجد شرایط برای داشتن دو معلم نبوده است و براساس بازدیدهای بالینی صورت گرفته، دانش آموزان این دهستان از کیفیت آموزشی مناسبی برخوردار هستند.

لازم به توضیح است که فردی که با وی در این خصوص مصاحبه شده هیچ گونه اطلاعاتی از قوانین و مقررات کلاس های ۶ پایه نداشته و یا از شرایط منطقه با خبر نبوده است که اقدام به مصاحبه در این خصوص کرده است.

لذا شایسته است برای مصاحبه در زمینه های تخصصی به افراد صاحب صلاحیت و مطلع مراجعه شود تا در وضع کنونی کشور بهانه دست کسانی که به دنبال روزنه ای برای حمله به سیستم آموزشی هستند، داده نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.