مسئول دفتر آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان گفت: خادمیاران آستان قدس رضوی با مشارکت سایر نهادهای مردمی و انقلابی در زائرسرای امام رضا(ع) مرز میرجاوه در حال استقبال و پذیرایی از بیش از ۸۰ هزار زائر پاکستانی هستند که به صورت گروهی وارد استان سیستان و بلوچستان می‌شوند.

استقبال خادمیاران آستان قدس رضوی از ۸۰ هزار زائران پاکستانی در سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، دادخدا خدایار  گفت: از زمان آغاز شروع عملیات خدمت رسانی به زوار حسینی پاکستان، خادمیاران این دفتر نمایندگی استقبال خوبی از زوار داشته اند که این خدمات شامل اسکان، پخش و توزیع غذای گرم، ایستگاه صلواتی، نمایش فیلم مذهبی به زبان اردو، خدمات سلامت، اجرای برنامه‌های فرهنگی و توزیع محصولات متبرک رضوی است.
وی افزود: بر اساس رایزنی‌های انجام شده با سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت رضوی، بسته‌های فرهنگی و متبرک حرم رضوی شامل نبات، نمک و سایر اقلام فرهنگی در قالب هدیه ثامن الحجج(ع) به زوار اباعبدالله الحسین اهداء می‌شود.
به گفته خدایار آستان قدس رضوی همچنین با حمایت ستاد مردمی اربعین و خیران مردمی، در حوزه تهیه و توزیع وعده غذای گرم زوار در مرز میرجاوه اقدام‌کرده است.
وی خاطرنشان کرد: خادمیاران رضوی نیز در مرز میرجاوه و سایر مواکب در زاهدان استقرار یافته و کار خدمت رسانی را انجام می‌دهند.
خدایار افزود: با توجه به پیش بینی ورود بالغ بر ۸۰ هزار زائر، ادامه روند خدمت رسانی و پذیرایی زوار نیازمند حمایت‌های همه جانبه بیشتر از سوی همه نهادهای مردمی و انقلابی است.
شایان ذکر است سال گذشته نیز آستان قدس رضوی با اهتمام ویژه‌ علاوه بر تامین وعده‌های غذایی گرم زوار در میرجاوه و زاهدان در بخش‌های توزیع میان وعده، بسته‌های متبرک رضوی، استقبال توسط خدام و پرچم متبرک بارگاه علی ابن موسی الرضا (ع) حمایت ویژه‌ای از این زائران انجام داد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.