در ایام دهه پایانی ماه صفر بیش از ۴۰ هزار بسته فرهنگی در قالب طرح «سوغات رضوی» در مراکز اسکان، موکب‌ها و ایستگاه‌های استقبال از زائر به زائران امام رضا(ع) اهدا می‌شود

اهدای ۴۰ هزار بسته فرهنگی به زائران در طرح «سوغات رضوی»

به گزارش قدس آنلاین، توزیع هدیه‌های کوچک و بسته‌های فرهنگی تحت عنوان سوغات مشهد الرضا(ع) اقدام ارزشمندی است که سال گذشته در دهه آخر صفر اجراشده و مورد استقبال زائرین امام رضا(ع) نیز قرار گرفت. امسال نیز آستان قدس رضوی با راه‌اندازی پویش «سوغات رضوی» با همکاری تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی، قصد دارد با ساخت هدایای کوچک مانند تسبیح، جانمازهای نمدی و... و توزیع آن میان زائران، خاطره‌ای خوش برای مهمانان بارگاه علی بن موسی‌الرضا (ع) به‌ خصوص زائران کوچک امام به ارمغان بیاورند.
در این پویش ۴۰ هزار تسبیح، جانماز، عروسک نمدی و... توسط ۲هزار و ۱۰۰ خادمیار افتخاری بانو و خادمیاران نوجوان رضوی، برای اهدا به زائران تهیه شده است.
شایان‌ذکر است، عاشقان امام مهربانی‌ها که قصد خدمت‌رسانی به زائران در دهه پایانی صفر را دارند می‌توانند با ارسال عدد ۸ به سامانه ۱۰۰۰۸۸۸۰۸۰ ضمن ثبت‌نام در ستاد ساماندهی خدمت به زائران به جمع خادمیاران افتخاری امام‌رضا(ع) بپیوندد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.