مردم انقلابی مشهد پس از نمازجمعه در تجمعی، حمایت خود را از بازیکن انقلابی فوتبال که راه نجات کشور را اطلاعت رهبری اعلام کرده بود، حمایت کردند.

حمایت نمازگزاران مشهدی از مهدی ترابی

به گزارش قدس آنلاین ، شادی بعد از گل هفته گذشته مهدی ترابی حاشیه‌هایی را ایجاد کرد و ضد انقلاب را تا به جایی عصبانی کرد که اتهامات واهی را به این بازیکن نسبت دادند، حتی تا چند روز بعد از مسابقه فوتبال حرکت ترابی نقل محافل ورزشی و غیر ورزشی بود.

مهدی ترابی بعد از گلزنی پیراهنی را نشان داد که بر اساس آن تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری بود مورد تایید و تشویق شخصیت‌های بسیار زیادی قرار گرفت و مردم انقلابی مشهد نیز این هفته بعد از اقامه نماز جمعه در تجمعی حمایت خود در خروجی باب الجواد حرم مطهر از این حرکت بازیکن فوتبال تقدیر و تشکر کردند.

علی سهیلی که یکی از تجمع کنندگان حمایتی بود در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: یک وظیفه و کارکرد نماز جمعه این است مومنان دور یک دیگر جمع شوند تا با هم تعامل و تصمیم گیری صحیح داشته باشند.

وی افزود: آمدیم از یک معروف مهم که ورزشکاری آن را انجام داد و حرفی زد که در حقیقت خیلی از کارگزاران اگر درک کرده بودند وضع ما این نبود حمایت کنیم.

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: اگر همه نماز جمعه‌ها بتوانند این کارها را انجام دهند جبهه انقلاب پیروزتر خواهد شد، اگر در این صحنه‌ها در دفاع از حرکت‌های امر به معروف خوب ورزشی حمایت کنیم در بزنگاه‌های دیگر نیز موفق می‌شویم، اما اگر این کار را انجام ندهیم به طور قطع در نقطه‌های دیگر شکست می‌خوریم.

سهیلی در پاسخ به این سوال که این حرکت ترابی چه تاثیری بر روحیه مردم انقلابی خواهد گذاشت، یادآورشد: وقتی ورزشکاری که ممکن است میلیون‌ها نفر او را ببینند به این نتیجه می‌رسد باید به حرف سرمربی گوش کرد تا موفق شود حاکمان و مردم جامعه نیز به این نتیجه می‌رسند تنها راه خروج از مشکلات حمایت از رهبری است.

باید از همه ظرفیت‌ها برای احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استفاده کرد

حجت الاسلام حسین نوروزی نیز در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این تجمع بازگشت به امر فطری نماز جمعه است، چرا که نماز جمعه بهترین جایی است که مومنان دور یک دیگر جمع می‌شوند تا انسجام بیشتری داشته باشند.

این طلبه حوزه‌های علمیه امر به معروف و نهی از منکر را از واجبات فراموش شده عنوان و تصریح کرد: اگر بشود از طریق نماز جمعه قدری از غربت این واجب کاسته شود خوب است، این حرکت مهدی ترابی نشان داد ما در همه ظرفیت‌ها حتی در مکان‌های قهرمانی می‌توانیم این امر را احیا کنیم.

وی تنها مکان برای احیای این فریضه را جایگاه آن نماز جمعه ندانست و ابراز کرد: هر کس در هر صنفی می‌تواند این کار را انجام دهد و این حرکت ترابی که به نقطه هدف زد تلنگری به همه مردم و مسوولین خواهد بود.

فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.