رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: 51 نوجوان اهل روستای صدخرو در شهرستان داورزن شب گذشته بر اثر صرف غذا در یک مجلس دچار مسمومیت شدند.

مسمومیت 51 کودک و نوجوان در داورزن خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ، عباس کافی روز شنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: این بیماران با علائم ناشی از مسمومیت به مراکز بهداشتی درمانی روستای صدخرو و شهرستان داورزن مراجعه نمودند.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع، اقدامات درمانی اولیه توسط پزشک و کادر درمانی حاضر در محل آغاز شد و طی هماهنگی با ستاد عملیات دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، تیم‌های بهداشتی و درمانی برای بررسی تخصصی اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار افزود: 33 بیمار که مسموم شده بودند، پس از مراجعه به مرکز درمانی روستای صدخرو و شهرستان داورزن  به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

رئیس اورژانس سبزوار ادامه داد: 18 بیمار دیگر برای بررسی و انجام آزمایش‌های تخصصی‌تر به مرکز آموزشی درمانی واسعی و بیمارستان حشمتیه سبزوار ارجاع داده شدند که 11 بیمار با درمان سرپایی و در صحت و سلامت کامل ترخیص و 7 نوجوان دیگر برای تکمیل روند درمان در بیمارستان بستری شده‌اند که هم اینک آماده ترخیص هستند.

کافی گفت: هم اکنون حال عمومی تمامی بیماران مساعد گزارش شده است.

ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.