مدیر اجرایی سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: ۷۰ درصد مراجعه کننده‌ها به پزشکان فوق تخصص می‌توانند با مراجعه به پزشک عمومی یا متخصص مشکل خود را برطرف کنند.

دلالی کافی نت ها برای نوبت دهی پزشکان/مردم با آگاهی بیشتر به مطب‌ پزشکان فوق تخصص مراجعه کنند

به گزارش قدس آنلاین، هادی بیژن نژاد مدیر اجرایی سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: بیمارانی که به مطب‌های فوق تخصص مراجعه می کنند تنها  ۳۰ درصد آن‌ها احتیاج به پزشک فوق تخصص دارند و ۷۰ درصد بیماران می‌توانند با مراجعه به پزشک عمومی و متخصص بیماری خودشان را درمان کنند.

او با اشاره به عدم آگاهی مردم نسبت به این موضوع، ادامه داد: مردم می‌توانند با انتخاب یک پزشک عمومی به عنوان پزشک خانواده و فرد معتمد و امین خود با آگاهی بیشتر از بیماریشان به مطب‌های متخصصان و فوق تخصص‌ها مراجعه کنند تا دچار این مشکلات و هزینه‌های اضافی نشوند.

مدیر اجرایی سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: شماره گویا ۱۲۹ نیز برای معرفی و مصرف داروها و عوارض دارویی راه اندازی شده است.

عدم آگاهی مردم از بیماری و ازدحام و شلوغی مطب‌ دکتران فوق تخصص موجب شده بعضی از کافی نت‌ها با فروش نوبت‌های این پزشکان یک کاسبی بی درد سر و پر درآمد راه اندازی کنند که با پی گیری ما در برخی از کافی نت‌ها این نوبت‌ها از ۱۰ هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان بستگی به شهرت دکتر به فروش می‌رسد؛ و مردم نیز ناچار به پرداخت این مبلغ هستند تا بتوانند به پزشک مورد نظر خود مراجعه کنند.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.