مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۲۵ میلیارد تومان اعتبار قرض الحسنه به شهرستان خلیل آباد به متقاضیان پرداخت می شود .

تخصیص ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به خلیل آباد / اقتصاد انفاق باید در سطح روستاها فراگیر شود

به گزارش قدس آنلاین از خلیل آباد، حبیب الله آسوده درجلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی  که با حضور مدیر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی و مدیران شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: کلیه اختیارات مدیر کل را به رئیس کمیته امداد در این  شهرستان تفویض کرده ام تا بتواند روند سرمایه گذاری را در شهرستان با همکاری فرماندار و دیگر اضلاع مثلث اقتصادی تسهیل نماید. 
وی با بیان اینکه بانکها هم همراهی کنند تا بتوانیم با جذب این اعتبار نرخ بیکاری شهرستانها را پایی بیاوریم گفت: به منظور تسهیل امور کاری در شهرستانها کمیته امداد به روسای شهرستانهای خود اختیار تام داده است تا امورات یک سرمایه گذار و یا دیگر اموری که مرتبط با این نهاد می باشد در شهرستان مورد حل و فصل قرار گیرد، زیرا اعتقاد داریم با سپردن اختیار به شهرستانها چرخه کار سرعت بیشتری به خود میگرد.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اعلام اینکه به روسایی که با استان کمتر تماس داشته باشند امتیاز مثبت می دهیم افزود: تا پایان سال هزار سری جهیزیه با همکاری سپاه پاسداران بین زوجین جوان توزیع می گردد.
آسوده طرح اقتصاد انفاق را به عنوان یک پیشنهاد مطرح کرد و گفت: با طرح اقتصاد انفاق می توانیم انفاق روستا را هدف مند کرده و در مسیر توسعه قرار دهیم.
 وی از رشد ۲۴ درصدی زکات در استان نسبت به سال قبل خبر داد و افزود: در حال حاضر در سطح استان ۲۰۸ مرکز نیکوکاری فعال است که از این تعداد ۳ مرکز تا امروز در خلیل آباد فعال بوده و در مراسمی امروز ۶ مرکز نیکوکاری دیگر در روستاهای  جابوز، مزده ، مهدی آباد، دهنو ، سعدالدین و ابراهیم آباد افتتاح می شود.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی اظهار کرد: مدیران این مراکز نیکوکاری در خلیل آباد به عنوان یک معین اقتصادی فعال خواهند شد و در نظر داریم بزودی قسمتی از کارهای کمیته امداد را به این مراکز برون سپاری کنیم تا محرومین برای یکسری کارهای اداری نیازی به مراجعه به مرکز شهرستان نداشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.