علیرضا رزم حسینی گفت: علاوه بر حل مشکلات مالیاتی و تامین اجتماعی ، مجوزهای لازم قانونی برای تعدادی از پروژه‌های پدیده دریافت شده و درباره سهام داران نیز در سطح ملی توفیقات خوبی بدست آمده است.

دریافت مجوزهای لازم قانونی برای تعدادی از پروژه‌های پدیده

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان‌رضوی در نشست خبری ستاد تدبیر  استان در باره مجموعه پدیده شاندیز گفت: با همکاری وزارت کشور و همه دستگاه‌های مسئول در استان اقداماتی برای حفظ منافع سهام داران پیرامون شرکت پدیده شکل گرفت.

او افزود: علاوه بر حل مشکلات مالیاتی و تامین اجتماعی،  پیرامون سهام داران در سطح ملی توفیقاتی خوبی حاصل شد، هتل ۳۲ طبقه مجوز لازم را نداشت و با پیگیری‌هایی که صورت گرفت این مهم حل شد.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: بعد از قبول مسئولیت در خراسان رضوی توسط اینجانب اولین موضوعی که در دستور کار مدیریت استان قرار گرفت شرکت پدیده بود.

او بیان کرد: اولین جمع بندی ما در ستاد تدبیر این بود که از دستگاه قضایی خواستیم وضعیت سهام و حکم دادگاه این شرکت تعیین تکلیف شود.

رزم حسینی گفت: مکاتبات سازنده‌ای در سطح ملی انجام و اقدامات خوبی برای پدیده حاصل شده است.

او افزود: از دیدگاه  ستاد تدبیر، باید منافع افرادی که سهام این شرکت را خریده اند را حفظ کنیم، این سهام داران ریسک کرده اند و جا دارد از آن‌ها تشکر کنیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: قبل از حکم دادگاه ۱۵ جلسه پیرامون پدیده در قالب ستاد تدبیر برگزار شده است، مدیران وقت این مجموعه هم سعی کردند پروژه‌ها متوقف نشود، همچنین دولت هم برای حفظ حقوق سهام داران تلاش‌های خوبی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.