دبیر خانه دایمی "خانه من زائر سراست" روز شنبه در میدان شهدای مشهد گشایش یافت.

دبیرخانه دایمی "خانه من زائر سراست" در مشهد گشایش یافت

به گزارش قدس آنلاین ، مسئول کانون فرهنگی "زندگی شیرین" گفت: امسال در دهه آخر ماه صفر ۲۰۰ خانواده مشهدی ۳۵۰ خانواده زائرین را اسکان دادند که می‌خواهیم این ظرفیت را برای همه روزهای سال فعال کنیم.

جواد علما خباز افزود: همچنین با اعلام آمادگی شهرهای شیراز و قم قصد داریم این پویش را در آن شهرها نیز فعال نماییم.

وی اظهار داشت: در روزهای اوج مسافرت به مشهد برخی خانواده‌ها به دلیل نبود محل اسکان و همچنین افزایش قیمت محل اقامت نمی‌توانند به این شهر سفر کنند که با استفاده از این ظرفیت مردمی دغدغه این افراد برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دنبال استفاده بیشتر از ظرفیت‌های مردمی در این زمینه هستیم گفت: افرادی که می‌خواهند از این ظرفیت در طول سال استفاده کنند برای میزبانی عدد هشت و برای مهمان شدن عدد ۱۲ را به شماره ۰۹۳۳۷۱۷۳۹۲۶ پیامک کنند که از دبیرخانه با آن‌ها تماس گرفته شده و هماهنگی لازم انجام خواهد شد.

خباز افزود: افراد کم برخوردار، زیارت اولی‌ها و افرادی که فعالیت‌های شاخص اجتماعی و فرهنگی در محل شهر خود انجام داده‌اند در اولویت استفاده از امکانات در این پویش مردمی هستند.

وی اظهار داشت: تقویت ارتباطات خانواده‌ها و ایجاد یک شبکه اجتماعی مردمی برای ایجاد صمیمیت و وحدت هر چه بیشتر خانواده‌ها از جمله اهداف این طرح است. همچنین این طرح برکات فرهنگی و اجتماعی نیز به دنبال دارد.

ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.