دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان خراسان گفت: اگر قرار باشد گرانی بنزین بر قیمت بلیط‌های هواپیما، قطار و اتوبوس‌های بین‌شهری تأثیر بگذارد؛ این تأثیر به این سرعت قابل مشاهده نیست.

گرانی بنزین فعلا بر قیمت خدمات مسافرتی تأثیر نخواهدگذاشت

به گزارش قدس آنلاین، مجید فرقانی، درخصوص تأثیرات گرانی بنزین بر قیمت خدمات مسافرتی بیان کرد: سازمان پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرده‌است، که قیمت بنزین هواپیما افزایش پیدا نمی‌کند و قاعدتاً در قیمت بلیط‌ها و خدمات هواپیمایی، تغییری ایجاد نخواهدشد.

وی افزود: این گرانی بر قیمت بلیط‌ قطار و اتوبوس‌های بین شهری نیز به‌دلیل این‌که مصرف کننده بنزین نیستند، فعلا تأثیر خاصی نخواهد گذاشت. به‌علاوه سازمان حمایت از مصرف کننده و دستگاه‌های نظارتی نیز اعلام کرده‌اند که با هرگونه افزایش قیمت ناشی از گرانی بنزین به‌شدت برخورد می‌کنند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان خراسان، خاطرنشان کرد: ما هم امیدواریم این اتفاق رخ دهد و گرانی بنزین تأثیری بر خدمات مسافرتی نداشته‌باشد. همچنین از مردم به عنوان یک عامل نظارتی درخواست می‌کنیم؛ اگر سوء استفاده‌هایی از این موضوع مشاهده کردند، با ارائه مدارک و مستندات گزارش دهند تا پیگیری و برخوردهای لازم انجام شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.