خراسان شمالی- سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۱۲۱ اثر از ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام در بجنورد گشایش یافت.

نمایش ۱۲۱ اثرمنتخب ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری با اعلام این خبر افزود: از ۱۳ هزار عکس رسیده از ۵۰ کشور جهان به دبیرخانه ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام ۱۲۱ اثر منتخب شد که در قالب یک نمایشگاه در بجنورد برای بازدید عموم علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

وی، با اشاره به اینکه از این تعداد آثار به نمایش گذاشته شده یک اثر مربوط به امید شکری از عکاسان مطرح استان  می باشد، اظهار کرد: این نمایشگاه به منظور معرفی هر چه بهترآثار فاخر هنری هنرمندان جهان، ترغیب و تشویق هنرمندان استان برای تولید آثار فاخر و آشنایی با آثار و ایجاد انگیزه برای تولید آثار با کیفیت در بین هنرمندان استان دایر شد.

حیدری، با بیان اینکه آثار به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه با موضوعات آزاد سیاه و سفید، آزاد رنگی، شهر، گردشگری(سفر)، تلفن، خلاقه می باشد، اظهار داشت: بیشترین شرکت کننده های خارجی را از کشورهای چین، اسپانیا و آرژانتین نام برد.

وی، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ۲۶ تا ۳۰ آبان ماه بعد از ظهرها ۱۷ تا ۲۰ در محل نگارخانه نگارستان بجنورد برای بازدید علاقمندان دایر است.

گفتنی است؛ پیش از این نمایشگاه ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام در ۱۹ استان از ایران و دو کشور اسپانیا و ترکیه برگزار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.